درخشش دانش‌آموزان یزدی در سی‌ونهمین مسابقات «قرآن، عترت و نماز»
کد خبر: 3988044
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲

درخشش دانش‌آموزان یزدی در سی‌ونهمین مسابقات «قرآن، عترت و نماز»

دانش‌آموزان استان یزد در سی‌ونهمین دوره مسابقات ملی «قرآن، عترت و نماز» موفق به کسب 14 رتبه برتر کشوری در دو بخش آوایی و پژوهشی شدند.

درخشش دانش‌آموزان یزدی در سی‌ونهمین مسابقات «قرآن، عترت و نماز»به گزارش ایکنا از یزد، دانش‌آموزان استان یزد در سی‌ونهمین دوره مسابقات ملی «قرآن، عترت و نماز» موفق به کسب 14 رتبه برتر کشوری در دو بخش آوایی و پژوهشی شدند.

در این دوره از مسابقات 42 دانش‌آموز برتر استانی در دو بخش آوایی و پژوهشی به صورت مجازی طی دو مرحله مقدماتی و نهایی با برگزیدگان کشوری سایر استان‌ها به رقابت پرداختند که در نهایت 14 دانش‌آموز موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.

سعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره‌کل آموزش و پرورش استان یزد در این زمینه به ایکنا گفت: سی و نهمین دوره مسابقات ملی «قرآن، عترت و نماز» ویژه دانش‌آموزان در بخش آوایی به میزبانی خراسان رضوی و در بخش پژوهشی به میزبانی سمنان در بازه زمانی 26 تیر الی ششم مرداد با شرکت دانش‌آموزان منتخب استان‌های سراسر کشور به صورت غیرحضوری برگزار شد.

وی ادامه داد: دانش‌آموزان منتخب استان یزد قبل از حضور در این مرحله از مسابقات، با شرکت در کارگاه‌های توانمندسازی به صورت مجازی با حضور اساتید مجرب استان و کشور آمادگی لازم را برای این دوره از مسابقات کسب کردند.

غفاریان بیان کرد: این افتخارآفرینی حاصل عنایت خداوند متعال، همت و تلاش دانش‌آموزان قرآنی، همراهی اولیا گرامی آن‌ها و زحمات اساتید و مربیان دلسوز و فداکاری است که خالصانه در راستای پیشبرد اهداف حیات‌بخش قرآن کریم فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام
captcha