علوم پزشکی یزد میزبان هفتمین کنگره ملی ستاد یادواره شهدا شد
کد خبر: 3995847
تاریخ انتشار : ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵

علوم پزشکی یزد میزبان هفتمین کنگره ملی ستاد یادواره شهدا شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از برگزاری هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا با عنوان «گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی این دانشگاه خبر داد.

علوم پزشکی یزد میزبان هفتمین کنگره ملی ستاد یادواره شهدا شدبه گزارش ایکنا از یزد، نشست کمیته علمی هفتمین کنگره کشوری با عنوان «گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت»، امروز، 16 شهریورماه با حضور سیدجلیل میرمحمدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیته علمی در سالن شورای دانشکده پیراپزشکی برگزار شد.

محمدرضا میرجلیلی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در حاشیه این نشست گفت: هفتمین کنگره کشوری ستاد یادواره شهدا، 31 شهریور و اول مهرماه جاری، با عنوان «گام دوم، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد برگزار می‌شود.

میرجلیلی با اشاره به اینکه این کنگره کشوری طی دو روز و به صورت آنلاین و در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود ادامه داد: مراسم افتتاحیه به صورت حضوری همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سالن شهید اخوی میراب باشی پردیس بین الملل برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری کنگره در چهار پنل تخصصی بیان کرد: موضوعات علمی و پژوهشی، اخلاق و معنویت، سبک زندگی و جایگاه فرهنگ ایثار و شهادت در بیانیه گام دوم انقلاب از پنل‌های تخصصی مطرح شده است که به صورت مجازی در سالن دانشکده بهداشت برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد ادامه داد: در پنل تخصصی فرهنگ ایثار و شهادت به شهدای مدافع سلامت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداخته خواهد شد.

وی تأکید کرد: امتیاز فرهنگی برای اعضای هیئت علمی و دانشجویان، همچنین امتیاز پودمان آموزشی برای کارمندان شرکت کننده در این کنگره در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام
captcha