پیروزی دفاع مقدس در سایه خلاقیت رزمندگان شکل گرفت
کد خبر: 3999710
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲

پیروزی دفاع مقدس در سایه خلاقیت رزمندگان شکل گرفت

رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: پیروزی دفاع مقدس در سایه خلاقیت رزمندگان شکل گرفت و رزمندگان توانستند با کمبود امکانات و تجهیزات ایده‌هایی را خلق کنند و با بهره‌گیری از آنها بر دشمن غلبه پیدا کنند.

پیروزی دفاع مقدس در سایه خلاقیت رزمندگان شکل گرفتبه گزارش ایکنا از یزد، محمد صالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی، امروز، 1 مهرماه در آیین اختتامیه هفتمین کنگره ملی شهدا به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی یزد اظهار کرد: عمق استراتژی انقلاب اسلامی که برخاسته از برکات هشت سال دفاع مقدس است تا دریای مدیترانه پیش رفته و اوج قدرت و صلابتی که جریان مقاومت در سطح منطقه دارد، نقش خود را در مورد عزت اسلام و در عرصه بین الملل به خوبی ایفا کرده و این دستاورد به طور قطع خون بهای شهدا است.

وی ادامه داد: ما محاصره اقتصادی آن دوران را نیز با باور و اعتماد به خدا، مقاومت و اعتماد به ولایت پشت سر گذاشتیم و در دوران سختی که تمام دنیا با تمام امکانات خود در مقابل رزمندگان ما قرار گرفت، با اتکا به خدا توانستند خلق فرصت‌ها و فناوری‌هایی را داشته باشند که امروز با استفاده از همان فناوری‌ها موانع پیشرفت را از مسیر خود بر می‌داریم. پیروزی ما در سایه خلاقیت رزمندگان شکل گرفت و رزمندگان ما توانستند با کمبود امکانات و تجهیزات ایده‌هایی را خلق کنند و با بهره‌گیری از آنها بر دشمن غلبه پیدا کنند.

جوکار افزود: امروز اگر بخواهیم بمانیم و سرافراز باشیم و بر مبنای گام دوم انقلاب پیشرفت داشته باشیم، باید از تجربیات بیش از چهل سال گذشته استفاده کنیم و به خدا اعتماد کرده و خدا را باور داشته باشیم و البته به جوانان و نسل امروز اعتماد کنیم که این مهم در عمل باید ظهور کند.

رییس مجمع نمایندگان استان یزد بیان کرد: مخاطب گام دوم انقلاب جوانان هستند و در بیماری منحوس کرونا نیز شاهد حضور و افتخارآفرینی این قشر بوده‌ایم و در ادامه مسیر یعنی شکل گیری تمدن نوین اسلامی نیز به دست همین جوانان باید محقق شود.

جوکار گفت: امیدواریم امروز جوانان ما با خدای خود معامله کرده و در عرصه خداباوری و خودباوری و ولایتمداری حرکت‌های مؤثری برای این انقلاب داشته باشند.

انتهای پیام
captcha