آیت‌الله علاقه‌بند نمونه عالی تربیت‌یافته مکتب قرآن بود
کد خبر: 4010200
تاریخ انتشار : ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۱

آیت‌الله علاقه‌بند نمونه عالی تربیت‌یافته مکتب قرآن بود

نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت عالم ربانی و اسوه تقوا و فضیلت، آیت‌الله سیدعلی محمد علاقه‌بند را تسلیت گفت.

آیت‌الله ابوالقاسم وافی، نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان به گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله ابوالقاسم وافی، نماینده مردم استان یزد در مجلس خبرگان رهبری در پیامی رحلت عالم ربانی و اسوه تقوا و فضیلت، آیت‌الله سیدعلی محمد علاقه‌بند را تسلیت گفت.

وی در این پیام آورده است:

«ارتحال غمبار استاد عالی‌مقدار و روحانی بزرگوار، بقیة السلف، حضرت آیت‌الله آقای حاج سید علی‌محمد علاقه‌بند رضوان‌الله علیه همگان را عزادار ساخت و در موجی از ماتم و اندوه فرو برد.

آن عالم ربانی و اسوه تقوا و فضیلت، عمر با برکت خود را در راه کسب معارف عالیه اهل بیت علیهم‌السلام و پرورش محصلین علوم دینی و جوانان متعهد گذراند و با استعداد سرشار و نبوغ خدادادی از محضر اساتید والامقام و محققان گرانقدر حوزه علمیه دارالعباده استان یزد بهره‌های علمی و اخلاقی فراوانی کسب نمود و به درجات بالای علمی و عملی دست یافت.

مرحوم آیت‌الله علاقبند در فروتنی، خدمت به مردم و رفع مشکلات جامعه، نمونه عالی تربیت یافتگان مکتب قرآن و عترت علیهم‌السلام به شمار می‌آمدند و وجودشان در طول زندگی ساده و بی‌آلایشی که داشتند منشأ خیر و برکت و دعاهایشان برای تقویت نظام اسلامی و عزت و اقتدار مقام معظم رهبری ادام الله ظله‌العالی مایه امید بود.

سرانجام برابر سنت الهی به دیار باقی شتافتند و در جوار رحمت حق تبارک و تعالی با اجداد طاهرینشان علیهم‌السلام همنشین گردیدند طوبی له و حسن مآب. حقیر که خود افتخار شاگردی ایشان را داشتم، این مصیبت جانکاه را به آقازادگان و بازماندگان محترم‌شان و حوزه‌های علمیه استان و مردم وفادار و شهیدپرور تسلیت عرض نموده و از پروردگار حسن عاقبت برای همگان خواهانم».

انتهای پیام
captcha