«گشت ارشاد مسئولان» در یزد راه‌اندازی می‌شود
کد خبر: 4013915
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۷

«گشت ارشاد مسئولان» در یزد راه‌اندازی می‌شود

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد از راه‌اندازی «گشت ارشاد مسئولان» در این استان خبر داد و گفت: اقشار مختلف به منظور حمایت همه‌جانبه، مجوز لازم را کسب کنند.

حجت‌الاسلام محمدعلی زحمتکش، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزدحجت‌الاسلام محمدعلی زحمتکش، معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: مهمترین وظیفه این معاونت مطالبه‌گری و پیگیری مطالبات مردم در راستای شناسایی معروفات و منکرات جامعه است و در این زمینه به دنبال ارائه راهکار و راه‌ حل از بین تمامی اقشار مختلف هستیم تا معروف بیشتر شناخته شده و مورد توجه قرار گیرد و ترویج داده شود و همچنین منکر کم کم از بین برود.

وی ادامه داد: در حوزه معاونت اجتماعی و در راستای احقاق حقوق عامه در بخش تشکل‌های مردمی که همان تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری است، ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ورود جدی داشته است و به طبع ستاد استان یزد هم ورود پیدا کرده و بنابر نظرات و تلاش چشمگیر ستاد کشور در این زمینه مجوز داده شد که گشت ارشاد مسئولان برقرار و راه‌اندازی شود.

زحمتکش افزود: ستاد استانی نیز با قوت تمام در این زمینه گشت ارشاد مسئولان را راه‌اندازی کرده و از طریق سامانه motalebh.ir یا میدان مطالبه‌گری که همان بحث تشکیل گروه‌های مطالبه‌گری است، این موضوع را پیگیری می‌کند و اکنون تعداد زیادی گروه‌های مطالبه‌گری در سطح استان تشکیل و مجوزها صادر شده است.

وی ادامه داد: در بین حوزویان و دانشجویان نیز به منظور بارش فکری محتوا، راهبری و رهبری گروه‌های مطالبه‌گری به دنبال تشکیل همین گروه مطالبه‌گری هستیم.

معاون اجتماعی و مطالبه‌گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان یزد گفت: از تمامی اقشار مختلف دعوت می‌شود با مراجعه به سامانه میدان مطالبه‌گری در عرصه‌های مختلف، گروه‌ها را تشکیل داده تا مجوز برای آنها صادر شود که با کمک آنان در راستای مطالبه‌گری و پیگیری حقوق عامه مردم قدم‌های خوبی را برداریم.

انتهای پیام
captcha