مدیر حوزه‌های علمیه کشور به یزد سفر می‌کند
کد خبر: 4019541
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴

مدیر حوزه‌های علمیه کشور به یزد سفر می‌کند

مدیر حوزه علمیه استان یزد از سفر دو روزه آیت‌الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور به مرکز این استان خبر داد و برنامه‌های سفر وی را تشریح کرد.

آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشوربه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام محمد شمس، مدیر حوزه علمیه استان یزد، امروز، 17 آذرماه در جلسه هماهنگی سفر آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور به شهرستان یزد اظهار کرد: مدیر حوزه‌های علمیه کشور در ابتدای سفر به یزد با آیت‌الله ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان، فاطمی استاندار، نمایندگان استان یزد و مسئولان نهادهای حوزوی و فرهنگی استان دیدار خواهد داشت.

وی دیدار با اعضای شورای مشورتی و پشتیبانی حوزه علمیه استان یزد را دومین برنامه وی دانست و اضافه کرد: دیدار با خانواده حوزویان، 50 نفر از همسران طلاب تازه مزدوج از دیگر برنامه‌های مدیر حوزه‌های علمیه به این استان خواهد بود.

شمس؛ دیدار با اساتید حوزه علمیه استان یزد، دیدار با مسئولان، مدیران و کادر مدارس علمیه و همچنین جلسه با مدیر و معاونان مدیریت استان را از دیگر برنامه‌های سفر آیت‌الله اعرافی در روز پنج شنبه اعلام کرد.

مدیر حوزه‌ علمیه استان یزد اظهار کرد: آیت‌الله اعرافی در دومین روز سفر خود به یزد، از مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآن و همچنین زمین مصلی که محل ساخت مجتمع عالی حوزوی شامل مرکز رشته‌های تخصصی، پژوهشکده، مدیریت حوزه علمیه استان و مرکز آموزش کاربردی است بازدید خواهند کرد و دیدار با طلاب، روحانیون و مبلغان از دیگر برنامه‌های سفر مدیر حوزه‌های علمیه به مرکز استان است.

انتهای پیام
captcha