امیدآفرینی مهمترین مؤلفه در گام دوم انقلاب است
کد خبر: 4019799
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۳

امیدآفرینی مهمترین مؤلفه در گام دوم انقلاب است

فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه یزد، بیانیه گام دوم انقلاب را نقشه راهی کامل و جامع دانست و گفت: اولین و مهمترین مؤلفه در این بیانیه نگاه پرامید به آینده و تزریق آن به جامعه است.

قدرت‌الله حدادی، فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی یزد به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی مرکز آموزش شهید صدوقی، سرهنگ قدرت‌الله حدادی، فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه الغدیر یزد اظهار کرد: این مرکز آموزشی در تاریخ 19 خردادماه 76 فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز کرد و از یگان مجاور یعنی تیپ الغدیر مستقل شد.

وی از برگزاری دوره‌های مختلفی برای دانش‌آموختگان از جمله دوره‌های تخصصی نظامی تاکتیک - تکاوری و رزم مقدماتی که ویژه سربازان آموزشی است خبر داد و افزود: همچنین با همکاری نیروی انتظامی، دوره‌های تخصصی برای نیروهای وظیفه نیز برگزار شده است که البته بستگی به نوع دوره، مدت دوره از 15 روز تا 6 ماه تعریف می‌شود.

حدادی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی مقام معظم رهبری عنوان شده بیان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به معنای واقعی کلمه نقشه راهی کامل و جامع است که راه رسیدن به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را به همگان نشان می‌دهد و آنچه اینجانب از این بیانیه برداشت کردم این است که اولین و مهمترین مقوله یا مؤلفه در این بیانیه نگاه پرامید به آینده و تزریق آن به جامعه به هر طریق ممکن است زیرا اگر این امید در مردم دچار خدشه شود نظام اسلامی آسیب خواهد دید کما اینکه دشمنان این مرز و بوم تمام تلاششان را با انواع ترفندها بکار گرفته‌اند که روح امید در جامعه دمیده نشود و مردم را از رسیدن به اهداف نظامشان سرخورده کنند و اگر خدای ناکرده در این راه موفق شوند، نظام آسیب می‌بیند.

حدادی افزود: مورد دیگر که در بیانیه گام دوم وجود دارد توجه به علم و پژوهش است و از عموم جامعه خصوصاً جوانان خواسته‌اند، تحقیق و پژوهش به معنای واقعی کلمه و علم آموزی است. هرچند با قیاسی کوچک از خدمات و پیشرفت‌های نظام اسلامی با رژیم منحوس پهلوی و قبل‌تر از آن خیلی از وقایع برای همگان روشن خواهد شد.

فرمانده مرکز تربیت و آموزش شهید صدوقی نیروی زمینی سپاه الغدیر یزد در پایان گفت: جوانان ایران اسلامی باید نهایت تلاش و همت خود را در بکار بستن منویات مقام معظم رهبری، که کار و تلاش شبانه روزی، علم آموزی، بصیرت افزایی و حتی افزایش بصیرت در خود و ایجاد امید در جامعه است، را به کار بندند.

وی بیان کرد: همانطور که دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته و از تمام ابزارهای مالی و مادی خود استفاده می‌کند تا به نظام مقدس جمهوری اسلامی ضربه وارد کند و همانطور که قبلاً اشاره شد یکی از افتخارات این نظام سپردن امور مهم به جوانان یا همان محور قرار گرفتن و مبنا بودن جوانان است. هر چند دشمن خبیث و پلید ما تمام همت خود را به کار گرفته که ما نمی‌توانیم را به اذهان جامعه اسلامی القا و اجرایی کند اما جوانان عزیز ما باید با کار و تلاش مجاهدان شعار ما می‌توانیم را صرف کنند که خواستن توانستن است.

انتهای پیام
captcha