آغاز جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یزد
کد خبر: 4020193
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴

آغاز جشنواره قرآن و عترت مرکز خدمات حوزه‌های علمیه یزد

چهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر، طلاب و فرزندان آنان، امروز، ۲۱ آذرماه در یزد آغاز شد.

علی محمد رضایی، امور قرآنی تبلیغات اسلامی یزدچهارمین جشنواره قرآن و عترت(ع) مرکز خدمات حوزه‌های علمیه ویژه همسر، طلاب و فرزندان آنان، امروز، 21 آذرماه در یزد آغاز شد.

حجت‌الاسلام علی‌محمد رضایی، رئیس امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: آزمون‌های شفاهی حفظ، ترتیل، قرائت تقلیدی و اذان به صورت حضوری و ویژه شرکت‌کنندگان شهر یزد امروز، 21 آذرماه از ساعت هشت صبح در سالن جلسات امامزاده سیدجعفرمحمد (ع) یزد آغاز و تا عصر ادامه دارد.

وی ادامه داد: همچنین شرکت‌کنندگان سایر شهرستان‌ها روز دوشنبه، 22 آذرماه با حضور در مدارس علمیه خواهران با نظارت رابط مرکز خدمات می‌توانند به صورت مجازی، در آزمون شفاهی شرکت کنند.

مسئول دارالقرآن الکریم استان یزد بیان کرد: در این آزمون 185 نفر از طلاب خواهر، همسران طلاب و فرزندان آنان به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت و نفرات برتر به مرحله کشوری راه می‌یابند.

وی ادامه داد: حمیده تجملیان، شمسی شایق، مهدیه ناصرپور سه نفر از داوران مطرح استانی و کشوری هستند که این دوره از رقابت ها را داوری خواهند کرد.

رضایی یادآور شد: این دوره از مسابقات قرآنی با همکاری مرکز خدمات حوزه های علمیه استان یزد و حوزه علمیه خواهران استان در حال برگزاری است، از حجج اسلام گل محمدی و کارگر قدردانی کرد.

یادآور می‌شود آزمون‌های کتبی تفسیر، نهج البلاغه و صحیفه سجادیه به صورت تستی و آنلاین در فضای مجازی برگزار خواهد شد که زمان دقیق و لینک آزمون به شماره همراه شرکت کنندگان ارسال می‌شود.

انتهای پیام
captcha