آرزویی که شهید سلیمانی داشت
کد خبر: 4026001
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸

آرزویی که شهید سلیمانی داشت

همرزم شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: این شهید والامقام هیچ‌وقت از خانواده‌های شهدا جدا نمی‌شد و حتی در وصیت‌نامه خود آرزو کرد که بر دستان فرزندان شهدا تشییع شود.

سردار عباس دهقان، همرزمان شهید قاسم سلیمانیبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، 13 دی‌ماه در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و ارتحال علامه محمدتقی مصباح یزدی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جبهه مقاومت اظهار کرد: شهید سلیمانی منادی وحدت مسلمانان بود و برای دست‌یابی به این هدف خستگی‌ناپذیر بود و تلاشی شبانه‌روزی داشت.

زارع افزود: آرامش و آسایش کشور در دوران کنونی مرهون رشادت حاج قاسم و هم‌رزمان دلاورش است و اگر مجاهدت مدافعان حرم نبود، شرایط میهن اسلامی‌مان فرقی با سایر کشورهای جنگ‌زده منطقه نداشت.

وی شهید سلیمانی را فردی ولایتمدار و مطیع ولایت خواند و افزود: این شهید عزیز هیچ‌گاه آلوده جریان‌های سیاسی نشد و چون سربازی مخلص از ولی‌فقیه زمان تبعیت می‌کرد.

سردار عباس دهقان، یکی از همرزمان شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم در سخنانی به بیان خاطراتی از رشادت‌های این سردار سرافراز پرداخت.

دهقان اظهار کرد: شجاعت و اخلاص شهید سلیمانی بی‌نظیر بود و در برخورد با خطر چه در دوران دفاع مقدس و چه در جبهه مقاومت سر نترسی داشت.

این یادگار هشت سال دفاع مقدس با اشاره به بخش‌هایی از وصیت‌نامه پرمغز شهید سلیمانی تصریح کرد: ایشان آن‌چنان ذوب در ولایت بود که حاضر بود برای دفاع از ولایت هر کاری که لازم بود انجام دهد.

وی با بیان ارادت سردار سلیمانی به خانواده شهدا گفت: شهید سلیمانی هیچ‌وقت از خانواده‌های شهدا جدا نمی‌شد و حتی در وصیت‌نامه خود آرزو کرد که بر دستان فرزندان شهدا تشییع شود.

انتهای پیام
captcha