شعرخوانی شعرای کشور در رثای سردار دل‌ها
کد خبر: 4026430
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

شعرخوانی شعرای کشور در رثای سردار دل‌ها

رئیس بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به برگزاری شب شعر «میراث سلیمانی» گفت: امشب شاعران مطرح کشور و استان یزد در رثای حاج قاسم سلیمانی به شعرخوانی می‌پردازند.

علی محمد پارسائیان، مسئول بسیج رسانه استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی بسیج رسانه، علی‌محمد پارسائیان، رئیس سازمان بسیج هنرمندان و رسانه استان یزد، اظهار کرد: ابزار قدرتمند هنر و به ویژه شعر در جامعه مورد توجه بوده و این روش می‌تواند در انتقال مفاهیم و ارزش‌ها به آحاد جامعه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر «میراث سلیمانی» همزمان با شب شهادت بانوی آب و آیینه در یزد بیان کرد: در این ویژه‌برنامه که به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی در امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار می‌شود شاعران کشوری و مادحین اهل بیت(ع) و شعرای استان با بهره‌مندی از هنر متعالی خود در سوگ ام‌ابیها و سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی امشب، 15 دی‌ماه همزمان با شب شهادت مادر سادات در مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) از ساعت 18:30به شعر خوانی و مداحی می‌پردازند.

پارسائیان هنر و رسانه را دو بال پرواز و تعالی فرهنگ جامعه برشمرد و  اضافه کرد: شکی نیست که رسانه‌ها بلندگوی اقشار مختلف جامعه به ویژه قشر فهیم هنرمند هستند و پیوند این دو موضوع در ارتقای جامعه و رشد آن تأثیرات بسیار عظیمی دارد.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان یزد ابراز امیدواری کرد: رسانه‌ها در پوشش باشکوه این مراسم ارزشمند همچون گذشته سنگ تمام بگذارند.

انتهای پیام
captcha