مجلس عزاداری زهرا(س) و شهادت سردار دل‌ها در میبد برگزار شد
کد خبر: 4026611
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۵

مجلس عزاداری زهرا(س) و شهادت سردار دل‌ها در میبد برگزار شد

همزمان با فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه ‌زهرا (س)، مجلس عزاداری بی بی دو عالم و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد.

مجلس عزاداری زهرا(س) و شهادت سردار دل‌ها در میبد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، همزمان با فرارسیدن شهادت حضرت فاطمه ‌زهرا (س)، مجلس عزاداری بی بی دو عالم و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در محل دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد.

در این مراسم که عصر امروز، 15 دی‌ماه و با حضور مجتبی محمدی مزرعه شاهی، رئیس دانشکده علوم قرآنی میبد و دیگر مسئولان این دانشکده برگزار شد، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی خواجه‌پور، عضو هیئت علمی دانشکده علوم قرآنی میبد به سخنرانی پرداخت.

وی در این مراسم ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالگرد سردار دلها، بیان کرد: آنچه از آیات قرآن و روایات ما استخراج می‌شود برخی صفات در انسان‌ها معیاری برای فضیلت است که به عنوان معیار برتری انسان‌ها مطرح می‌شود.

وی با اشاره به صفت علم، منظور از علم را مطلق علم دانست و گفت: تقوای الهی و مجاهدت در راه خدا از دیگر فضیلت‌ها است که این صفات در سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی وجود داشت و لذا به مکتب تبدیل شد که باید تداوم این مکتب از سوی دانشجویان رقم خورد.

یادآور می‌شود مداحی احمد توکلی از دیگر برنامه‌های این مراسم که با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و همچنین از طریق فضای مجازی به صورت زنده پخش شد، بود.

انتهای پیام
captcha