اعزام تیم‌های هلال احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان
کد خبر: 4026654
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

اعزام تیم‌های هلال احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: دو تیم عملیاتی امدادی همراه با تجهیزات امدادی به مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان اعزام شدند.

اعزام تیم‌های هلال احمر یزد به مناطق سیل‌زده سیستانبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر، محسن حرازی‌زاده یزدی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار کرد: در پی سیل و آبگرفتگی در مناطق جنوب کشور و بنا بر اعلام سازمان امداد و نجات مبنی بر اینکه استان یزد به عنوان استان عمل کننده در شهر کنارک استان سیستان و بلوچستان انتخاب شد، بامداد روز گذشته، دو تیم عملیاتی امدادی به مناطق سیل زده این شهر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی استان نیز در حالت آماده باش قرار دارد بیان کرد: 10 نیروی عملیاتی و امدادی با 10 دستگاه موتور تخلیه آب، دو دستگاه خودروی عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

حرازی‌زاده ادامه داد: این شهر، 6 هزار نفر متأثر از سیلاب دارد که قرار است نیروهای عمل کننده و امدادی هلال احمر استان یزد به همراه تیم‌های عملیاتی چند استان دیگر به توزیع اقلام امدادی و زیستی به سیل زدگان بپردازند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد شماره حساب 1500000149 و یا شماره کارت 6104337353017682 نزد بانک ملت و یا کد دستوری #112*733* را برای دریافت کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان اعلام کرد و از مردم نیکوکار استان دارالعباده یزد خواست هرچه سریعتر به کمپین یاری هموطنانشان در استان‌های کرمان، فارس، خوزستان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بپیوندند.

وی یادآور شد: همچنین وز قبل از این اعزام، اولین محموله هلال احمر استان یزد که شامل دو هزار تخته موکت به استان فارس و سه هزار و 400 تخته پتو با یک دستگاه تریلی به استان چهارمحال بختیاری و پنج دستگاه موتور پمپ آب (کف کش 3 اینچ ) با یک دستگاه خودرو تویوتا امدادی به مناطق سیل زده کرمان ارسال شد.

انتهای پیام
captcha