دوره آموزشی خبرنگار معارفی در یزد برگزار شد
کد خبر: 4027246
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۵
به همت ایکنا؛

دوره آموزشی خبرنگار معارفی در یزد برگزار شد

دوره آموزشی خبرنگار معارفی به همت ایکنا یزد و با هدف آموزش اصول اولیه خبرنویسی به بانوان علاقمند یزدی در محل مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد برگزار شد.

دوره آموزشی خبرنگار معارفی در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، دوره آموزشی خبرنگار معارفی به همت خبرگزاری بین‌المللی قرآنی (ایکنا) شعبه یزد و همکاری سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی شعبه یزد و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد با هدف آموزش اصول و مبانی اولیه خبرنویسی به بانوان علاقمند شهر یزد برگزار شد.

آموزش اصول اولیه خبرنویسی با تدریس امیر ترقی‌نژاد مدرس دانشگاه‌، آموزش عکاسی خبری بویژه عکاسی موبایلی و همچنین مبانی رسانه و روابط‌عمومی با تدریس مسعود میرجلیلی عکاس خبری و خبرنگار و همچنین معرفی نرم‌افزارهای ویژه ویرایش صوت، فیلم و عکس و آشنایی با خبرگزار‌ی‌ها و پایگاه‌های خبری دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از دروس ارائه شده در این دوره بود.

یادآور می‌شود این دوره که در محل مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد برگزار شد، به افراد شرکت‌کننده بعد از دریافت حد نصاب نمره آزمون پایانی، گواهی‌نامه معتبر از سوی سازمان جهاد دانشگاهی استان یزد اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha