افزایش آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد
کد خبر: 4029465
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۵

افزایش آمار بستری‌های مشکوک به کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از افزایش آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد خبر داد.

ابراهیم سلمانی، دانشگاه علوم پزشکی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابراهیم سلمانی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، امروز، 28 دی ماه در جمع خبرنگاران از افزایش آمار بستری بیماران مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد خبر داد.

سلمانی اظهار کرد: هم‌اکنون 214 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد بستری هستند که از این تعداد، 55 نفر به دلیل وخامت حالشان در بخش مراقبت‌های ویژه حضور داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد افزود: در شبانه‌روز گذشته، 72 بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان یزد پذیرش شده‌اند. هم‌اکنون شهرستان ابرکوه در وضعیت زرد کرونایی و سایر شهرستان‌ها در وضعیت آبی کرونایی قرار دارند.

سلمانی بر لزوم جدیت در رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و همچنین دریافت دُز سوم واکسن توسط هم استانی‌ها تأکید کرد و یادآور شد: از همشهریان درخواست می‌شود نسبت به واکسیناسیون اقدام کنند و همچنان بر استفاده از ماسک تأکید داشته باشند چرا که با انجام این دو اقدام می‌توان از وضعیت نامطلوب کرونایی خارج شد در غیر این صورت مجدد به محدودیت‌ها باز خواهیم گشت.

انتهای پیام
captcha