پلیس تراز انقلاب اسلامی باید با قرآن مأنوس باشد
کد خبر: 4031379
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۷

پلیس تراز انقلاب اسلامی باید با قرآن مأنوس باشد

فرمانده انتظامی استان یزد گفت: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید خود و خانواده‌اش را با قرآن مأنوس کند و قرآنی باشد چراکه پلیس جامعه محور با فضای فرهنگی و قرآنی محقق می‌شود.

عباسعلی بهدانی فرد، فرمانده انتظامی استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، سردار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد، امروز، 5 بهمن ماه در حاشیه آزمون حافظان قرآن کریم ویژه کارکنان این نهاد و خانواده‌های آنان در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد اظها کرد: در طول تاریخ بشریت کتاب‌های زیادی برای هدایت بشر نازل شده است، اما هیچ کدام از آنها بدون تغییر و تحریف باقی نمانده است.

وی با اشاره به اینکه خداوند متعال حافظ کتاب آسمانی قرآن کریم است ادامه داد: تنها قرآن کریم از زمان پیامبر اسلام(ص) بدون هیچ تغییر و تفسیری باقی مانده است.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: قرآن کتاب نور و هدایت است؛ کتابی است که هر چه در آن تدبر بیشتر صورت گیرد، به موضوعات جدیدتری دست خواهیم یافت و مطالب بیشتری کشف می‌کنیم.

بهدانی‌فرد گفت: قرآن کتابی است که در آن خدا با انسان سخن می‌گوید، در حقیقت قرآن کریم راه نجات مسلمانان از بن بست‌ها است و سراسر خیر و برکت برای انسان خواهد بود.

وی ادامه داد: درک و فهم قرآن کریم و عمل به آن بسیار مهم و مفید است و فقط نباید به حفظ آن اکتفا کرد، اگر چه حفظ قرآن نیز خیلی خوب و ارزشمند است لذا حافظان قرآن کریم با تدبر در آن باید در عمل نیز به این کتاب الله عمل کنند و برای جامعه الگو باشند.

فرمانده انتظامی استان یزد بیان کرد: پلیس در تراز انقلاب اسلامی باید خود و خانواده‌اش را با قرآن مأنوس کند و قرآنی باشد چراکه پلیس جامعه محور با فضای فرهنگی و قرآنی محقق می‌شود.

حجت‌الاسلام زارع، رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان یزد نیز در این مراسم ضمن تبریک ایام روز زن و دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی و تشکر از مسئولان و حافظان قرآن بیان کرد: جایگاه قرآن مجید در زندگی هر فرد مؤمن و مسلمان بسیار دارای اهمیت است و باید دستورات قرآن را در زندگی خود و خانواده اجرایی کنیم و قرآن را چراغ هدایتی برای رستگاری و زندگی بهتر بدانیم.

انتهای پیام
captcha