انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است
کد خبر: 4033443
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور است

رزمنده یزدی با تأکید بر گرامیداشت ایام الله دهه فجر و تبین آن برای جوانان گفت: انقلاب اسلامی زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) است.

کاظم مشهدی بافان، رزمنده یزدیبه گزارش ایکنا از یزد، کاظم مشهدی‌بافان، از راویان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی که در دوران پیروزی انقلاب نوجوانی 15 ساله بود، امروز، 13 بهمن در نشست حلقه صالحین پایگاه شهدای گمنام کارکنان دانشگاه آزاد یزد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی و دهه فجر یک انفجار نور بود، با اشاره به آیه «اللَّهُ وَلِی الَّذينَ آمَنوا يُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَى النّورِ» اظهار کرد: باید جوانان قدر این انقلاب و این نظام را بدانند و کسانی که می‌گویند آزادی در کشور وجود ندارد، باید اختناق دوران دیکتاتوری شاه را ببینند.

این جانباز دفاع مقدس ادامه داد: با این اختناق در زمان دیکتاتوری، مردم ما به خیابان‌ها ریختند، شهید دادند، به خاطر یاری اسلام از همه چیز دست کشیدند و اکنون این انقلاب دست ما است.

مشهدی‌بافان با اشاره به ضرورت گرامیداشت ایام الله دهه فجر گفت: گرامی داشتن دهه فجر به معنای زنده شدن اسلام است و انقلاب ما همان‌گونه که امام گفت انفجار نور خدایی و الهی بود و در 22 بهمن این انفجار صورت گرفت و باید این ایام را جشن بگیریم و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنیم و بگوییم که ما نظاممان با تمام مشکلاتی که وجود دارد، دوست داریم و مسئولان نیز اختلافات را کنار بگذارند و مصداق آیه «واعتصمو بحبل الله جمیعاً» دست به دست هم در مقابل جبهه کفر و باطل بایستیم و جبهه حق و اتحاد خود را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: باید جوانان بدانند که اگر این ایام را گرامی نداریم و نظام و انقلابمان را حفظ نکنیم، نمی‌توانیم زمینه‌ساز ظهور امام زمان(عج) باشیم و باید این ایام دهه فجر را برای جوانان تبیین کنیم.

مشهدی‌بافان در تشریح ولایت‌پذیری و داشتن بصیرت بیان کرد: بصیرت به معنای تفکر در اعمال روزانه جهت تشخیص جبهه حق و باطل است و باید این انقلاب را به جوانان تبیین کنیم و این باید در حلقه صالحین انجام شود.

وی با اشاره به دستور خداوند مبنی بر اطاعت از خدا، رسول و اولی الامر خود افزود: در زمان غیبت امام زمان(عج) ما باید از ولی‌فقیه اطاعت کنیم.

این رزمنده یزدی آگاهی داشتن از دستورات قرآن، مرد عمل بودن و داشتن قدرت شناسایی جبهه حق و باطل را برای هدایت دیگران از ویژگی‌های ولایت فقیه برشمرد و افزود: بصیرت یعنی گوش به فرمان ولی فقیه بودن و عمل به دستورات او است.

وی در تشریح و توصیف بصیرت جهت شناخت جبهه حق و باطل بیان کرد: شهید سلیمانی نمونه‌ای از یک انسان ولایت‌پذیر بود که در زمان حمله داعش به فرمان ولی‌فقیه داعش را شکست داد و با شهادت خود مکتب سلیمانی را ایجاد کرد.

مشهدی‌بافان با تأکید در تبیین دهه فجر انقلاب، به چهار ویژگی مدیران جامعه اشاره کرد و گفت: مدیر باید خادم مردم و انقلابی و با اخلاص باشد و از تقوای الهی برخوردار بوده و دنبال جناح نباشد.

وی بیان کرد: یک مدیر باید با تجربه و متخصص در امور مرتبط باشد و البته در کشور ما باید کم هزینه و کم خرج باشند ولی در خدمتگزاری و مطالبه‌گری به مردم تندرو باشند.

انتهای پیام
captcha