اجرای ۸۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در مهریز
کد خبر: 4035012
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۸

اجرای ۸۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در مهریز

سرپرست فرمانداری مهریز از اجرای ۸۰ ویژه برنامه فرهنگی، ورزشی، علمی و پژوهشی در طول ایام‌الله دهه فجر در این شهرستان خبر داد.

محمد دهقان، سرپرست فرمانداری مهریزبه گزارش ایکنا از یزد، محمد دهقان، سرپرست فرمانداری مهریز، 19 بهمن ماه در جمع خبرنگاران استان به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: در این ایام و به این مناسبت 44 پروژه نیمه‌تمام با سرمایه‌گذاری بالغ بر 215 میلیاردتومان به بهره‌برداری می‌رسد که برای 200 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد خواهد شد.

وی افتتاح مرکز جامع سلامت تنگ چنار با اعتباری بیش از سه میلیاردتومان به همت نیکوکاران مهریزی، طرح ملی مسکن به تعداد 44 واحد، کلنگ‌زنی ساختمان دامپزشکی، آغاز عملیات درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی که مطالبه 10 ساله مردم شهرستان بوده است، افتتاح دو واحد تولیدی و .... را از جمله پروژه‌های شاخص دانست.

دهقان با اشاره به اجرای 80 برنامه فرهنگی، ورزشی، علمی و پژوهشی در طول ایام دهه فجر خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت ناشی از کرونا برنامه‌ها به صورت مجازی در حال برگزاری است و برخی از برنامه‌ها با ظرفیت 20 درصد به صورت حضوری اجرایی می‌شود.

سرپرست فرمانداری مهریز از تشکیل کمیته خیران خبر داد و گفت: در قالب این کمیته، خیران مستقر در سطح شهرستان و یا خارج از مهریز شناسایی خواهند شد و در پروژه‌های نیمه تمام از ظرفیت خیران بهره‌مند خواهیم شد.

وی با اشاره به راه اندازی گردشگری سلامت گفت: شهرستان مهریز به دلیل موقعیت جغرافیایی، مراجعه کننده از استان‌ها و شهرهای اطراف را دارد و لذا گردشگری سلامت در شهرستان در دستور کار قرار گرفته و پیگیری خواهد شد.

سرپرست فرمانداری مهریز در پاسخ به سؤال ایکنا در خصوص حمایت از مؤسسات فرهنگی و قرآنی که در شرایط کرونایی با مشکل مواجه شده‌اند بیان کرد: پروژه‌هایی که در سطح شهرستان اجرایی می‌شود باید پیوست رسانه‌ای و فرهنگی داشته باشد.

وی ادامه داد: خوشبختانه شهرستان مهریز دارای مجموعه‌های فرهنگی خوبی است و در این زمینه از پتانسیل‌های بسیار بالایی برخوردار است که نه تنها در سطح شهرستان بلکه استان و کشور حرفی برای گفتن دارند.

دهقان گفت: مجموعه‌های فرهنگی شهرستان با روحیه جهادی که دارند، پای کار هستند و لذا این نهاد هر اقدامی در راستای حمایت مادی و یا معنوی که بتواند انجام دهد، کوتاهی نخواهد کرد.

انتهای پیام
captcha