طرح «شهید سلیمانی» مؤثرترین راه مقابله با کرونا است
کد خبر: 4035440
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۳

طرح «شهید سلیمانی» مؤثرترین راه مقابله با کرونا است

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی گفت: این طرح بزرگترین، بهترین و هوشمندترین طرح عملی، جهادی و مردمی است که می‌تواند در مقابله با کرونا مؤثر واقع شود.

سردار سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد کرونابه گزارش ایکنا از یزد، سردار محمدحسین سپهر، فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا، امروز، 21 بهمن در نشست ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا استان یزد اظهار کرد: با توجه به مساعدت‌هایی که در دولت سیزدهم برای امر واکسیناسیون در کشور انجام شد، نسبت به بسیاری از کشورهای دنیا موفقیت بزرگ را شاهد هستیم و لذا از مردم درخواست می‌شود نسبت به واکسیناسیون اهتمام لازم را داشته باشند.

وی بر اجرا و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی بویژه استفاده از ماسک، فاصله‌گذاری اجتماعی، تهویه مناسب و رعایت اقدامات بهداشتی تأکید کرد و گفت: کادر درمان و بهداشت ما در سال‌های شیوع کرونا با سختی‌های زیادی مواجه شدند و با رعایت شیوه‌نامه‌ها به آنها کمک کنیم.

سپهر ادامه داد: خود مراقبتی نیز باید مورد توجه باشد بدین معنا که با استفاده از منابع آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و اساتید دانشگاه‌ها، مردم نسبت به مراقبت از خود توجه لازم را داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به تدابیر دولت در این زمینه، تجهیز بیمارستان‌ها، تأمین واکسن و حمایت‌های اولویت‌دار از همه موضوعات مربوط به کرونا را یادآور شد و گفت: همه باید با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بازگشت به شرایط عادی تلاش کنیم و این امر مستلزم همکاری مردم و رعایت دستورالعمل‌ها و اصول و ضوابط بهداشتی است.

سپهر بیان کرد: مسئله اصلی و اولویت‌دار در کشور سلامت مردم و مسئله دوم اقتصاد است و لذا در استان یزد چرخ اقتصاد، دانش و آموزش نباید متوقف شود، بنابراین باید برای مقابله با کرونا برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گیرد و بتوانیم این بیماری را کنترل کنیم تا حفظ سلامت کامل جامعه را شاهد باشیم و مشکلات اقتصادی نیز حل خواهد شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مبارزه با کرونا با اشاره به طرح شهید سلیمانی بیان کرد: این طرح بزرگترین، بهترین و هوشمندترین طرح عملی، جهادی و مردمی است که می‌تواند در مقابله با کرونا مؤثر واقع شود.

انتهای پیام
captcha