مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه جهاد تبیین است
کد خبر: 4038524
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰

مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه جهاد تبیین است

استاندار یزد مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی را  قرارگاه جهاد تبیین خواند و گفت: حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای پیشبرد اهداف و انجام فعالیت مضاعف در جهت تحقق برنامه‌ها صورت می‌گیرد.

مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی قرارگاه جهاد تبیین استبه گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، چهارم اسفندماه در نشست مشترک با حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت‌زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور، مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی را  قرارگاه جهاد تبیین خواند و اظهار کرد: با توجه به وجود برنامه و نیروی با انگیزه در این مجموعه، حمایت‌ها و پشتیبانی‌های لازم برای پیشبرد اهداف و انجام فعالیت مضاعف در جهت تحقق برنامه‌ها صورت خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه یزد استانی مستعد و دارای زمینه‌های زیاد کار و تلاش است، گفت: امام جماعت و پیشرفت و تعالی استان دو عنصر فرهنگ دینی و محیط زیست است، لذا از حضور نمایندگان سازمان در کارگروه‌ها و مجموعه‌های لازم استقبال می‌کنیم.

استاندار یزد سازمان تبلیغات اسلامی را یکی از جهادی‌ترین، پرکارترین و پر خروجی‌ترین مجموعه‌های استان دانست و بیان کرد: حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیری میدانی بوده و ایشان و شاغلان مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی استان نماد دلسوزی، تلاش و کار شبانه‌روزی هستند.

یادآور می‌شود، در این نشست که علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد نیز حضور داشت،  حجت‌الاسلام عزت زمانی، معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی کشور و حجت‌الاسلام علیرضا نجیمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد مواردی را بیان کردند.

انتهای پیام
captcha