ترویج فرهنگ ایثار موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب‌ می‌شود
کد خبر: 4040537
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۴

ترویج فرهنگ ایثار موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب‌ می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به لزوم اشاعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت گفت: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب‌ می‌شود.

ترویج فرهنگ ایثار موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب‌ می‌شودبه گزارش ایکنا از یزد، علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد، امروز، 14 اسفندماه در نشست شورای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اشاره به لزوم اشاعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه اظهار کرد: نقش مدیران در کنار فعالیت‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران و رسانه‌ها کاری مهم است، این کار باید با قوت پیگیری و اقدام مناسب در این خصوص انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تأکید بر پرهیز از انجام کارهای کلیشه‌ای گفت: کار برای شهدا باید دلی باشد و کسی که در این راه گام برمی‌دارد باید به این مسئله اعتقاد راسخ داشته باشد و با قلب و دلش خدمت کند.

وی با قدردانی از احساس تکلیف مدیران اداره‌ها و نهادهای مختلف در کنار اقدام بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد افزود: ترویج فرهنگ ایثار در جامعه بین اقشار مختلف موجب تحقق اهداف نظام و انقلاب‌ می‌شود و این کار بسیار ضروری و همگان باید همراهی کنند.

حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد نیز در این نشست با ادای احترام به ساحت مقدس شهیدان والامقام، گفت: یکی از اساسی‌ترین اهداف مهم بنیاد، گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و بین مردم و جوانان است.

زارع به تهدید نرم فرهنگی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: اگر فرهنگ ایثار در جامعه به‌خصوص بین نسل جوان گسترش یابد، توطئه‌های فرهنگی استکبار جهانی خنثی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه همه ما در قبال شهدا مسئول هستیم، تصریح کرد: در برهه حساس انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، شهدا و ایثارگران به دل خطر رفتند و حماسه‌ای ماندگار خلق کردند و اینک وظیفه ما است که دین خود را ادا کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد برنامه‌های این نهاد در راستای بزرگداشت روز جانباز و 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا را تشریح کرد و بر برگزاری باشکوه این مناسبت‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام
captcha