ارشاد یزد از طرح‌های حوزه خانواده و جمعیت حمایت می‌کند
کد خبر: 4045851
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۲

ارشاد یزد از طرح‌های حوزه خانواده و جمعیت حمایت می‌کند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، خانواده و جمعیت را از موضوعات کلان و مهم در جامعه برشمرد و گفت: این نهاد از طرح‌های فرهنگی و تولیدات هنری با محوریت جمعیت و خانواده حمایت می‌کند.

احسان عابدی، مدیرکل ارشاد یزدبه گزارش ایکنا از یزد، احسان عابدی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، امروز، 11 فروردین ماه در دیدار با محمدحسین رحیمی‌نسب، مسئول طرح سامان خانواده استان یزد با اشاره به حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری به منظور فرهنگسازی در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: هنر به واسطه استفاده از عناصر زیبایی می‌تواند تأثیر عمیق و شگرفی بر مخاطب داشته باشد و به همین دلیل است که همیشه برای فرهنگسازی عمومی در حوزه‌های مختلف فرهنگ و هنر بهترین و سریع‌ترین گزینه است.

عابدی افزود: یکی از موضوعات کلان و مهم در جامعه بحث خانواده و جمعیت است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از طرح‌های فرهنگی و تولیدات هنری با محوریت جمعیت و خانواده حمایت می‌کند.

وی اهم موضوعات پیشنهادی را شامل طلاق، فرزندآوری و کاهش جمعیت، سواد رسانه‌ای والدین و سبک زندگی اسلامی-ایرانی، امید و نشاط و سایر موضوعات مرتبط با کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha