اجرای طرح «کودک فیروزه‌ای» در مساجد یزد
کد خبر: 4048153
تاریخ انتشار : ۲۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳

اجرای طرح «کودک فیروزه‌ای» در مساجد یزد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از اجرای ویژه‌برنامه «کودک فیروزه‌ای» با محوریت برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان در مساجد شهر یزد خبر داد.

مجتبی صداقت، سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزدحجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، از اجرای ویژه‌برنامه «کودک فیروزه‌ای» در یزد خبر داد و اظهار کرد: این طرح به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف محوری تلاش برای رشد و تربیت کودک با محوریت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ویژه کودکان و نوجوانان به مدت 30 روز در 30 مسجد سطح شهر در حال برگزاری است..

وی با بیان اینکه کودکان و نوجوانان مهمترین سرمایه آینده، خانواده‌ها، کشور و تاریخ هستند افزود: اهداف عملیاتی برنامه ریزی شده برای این طرح می‌توان به تعمیق باورهای دینی در نسل کودک و نوجوان، آشنایی و انس با فضای مذهبی و مسجد و نقش رابطه شاد در مسجد در ذهن مخاطبان اشاره کرد.

صداقت افزود: نمایش آموزشی، اجرای جنگ شادی، برگزاری بازی‌های متنوع، نقاشی، نقالی، سرود، نمایش عروسکی و مسابقه از جمله برنامه‌های این طرح است که با حضور مربیان برجسته و اجرای برنامه‌ها توسط خود کودکان و نوجوانان انجام می‌شود.

یادآور می‌شود این برنامه به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد و کانون فرهنگی تبلیغی میرمهنا در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha