برگزاری مسابقه «قرآن صاعد ۲» با محوریت صحیفه‌سجادیه در یزد
کد خبر: 4049144
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

برگزاری مسابقه «قرآن صاعد ۲» با محوریت صحیفه‌سجادیه در یزد

مسابقه مجازی «قرآن صاعد 2» با محوریت صحیفه سجادیه به همت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

برگزاری مسابقه «قرآن صاعد» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، مسابقه «قرآن صاعد 2» با محوریت صحیفه سجادیه توسط اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان یزد، به صورت مجازی در حال برگزاری است.

سؤالات این دوره از دعای 44 و 45 صحیفه سجادیه استخراج شده که متن و ترجمه این صحیفه زندگی از سایت عرفان و ترجمه استاد انصاریان انتخاب و فایل مربوطه در اپلیکیشن افق بارگذاری و قابل دانلود است.

آخرین مهلت شرکت در مسابقه قرآن صاعد، ساعت 24 روز عید سعید فطر اعلام شده است و جوایز به قید قرعه به کسانی که به بیشترین سؤالات پاسخ صحیح دهند، اهدا می‌شود. این مسابقه با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حال برگزاری است و همه افراد در سطح کشور می‌توانند فقط یک بار در این مسابقه شرکت کنند.

در این مسابقه جایزه نقدی 200 هزار تومانی برای 30 نفر پیش بینی شده و نحوه قرعه‌کشی و اعلام نتایج متعاقباً به اطلاع رسانده خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و شرکت در مسابقه اپلیکیشن افق را از طریق مراجعه به لینک http://www.ofogh.qurany.ir نصب کنند.

انتهای پیام
captcha