قاری بین‌المللی مهمان یزدی‌ها می‌شود
کد خبر: 4050515
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰

قاری بین‌المللی مهمان یزدی‌ها می‌شود

سعید پرویزی، قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان از دوم الی پنجم اردیبهشت‌ماه جاری و به مناسبت ماه مبارک رمضان مهمان مردم دارالعباده یزد می‌شود.

سعید پرویزی، قاری بین المللیبه گزارش ایکنا از یزد، سعید پرویزی، قاری ممتاز و بین‌المللی کشورمان از دوم الی پنجم اردیبهشت‌ماه جاری و به مناسبت ماه مبارک رمضان مهمان مردم دارالعباده یزد می‌شود.

این قاری بین‌المللی بر اساس آنچه اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان یزد اعلام کرده است، از ساعت 18:30 روز جمعه، دوم اردیبهشت‌ماه در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد واقع در بلوار جمهوری به اجرای تلاوت می‌پردازد.

ساعت 30 دقیقه بامداد روز شنبه، سوم اردیبهشت ماه در امامزاده سیدنصرالله(ع) شهرستان یزد واقع در بلوار دهه فجر، 1:15 بامداد در مسجد جامع کبیر یزد، ساعت 13 در مسجد جامع زیر ده شهرستان اردکان، ساعت 18 در شهرستان مهریز، ساعت 22 در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) بافق به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید خواهند پرداخت.

این قاری بین‌المللی در روز یکشنبه از ساعت 11 صبح مهمان آموزش و پرورش و از ساعت 12 در زندان مرکزی یزد حضور یافته و در محفل قرآنی شرکت می‌کند.

اجرای تلاوت کلام‌الله مجید در دانشگاه علم و هنر از ساعت یک بامداد روز دوشنبه، پنجم اردیبهشت‌ماه و 2 بامداد در امامزاده سیدجعفر محمد(ع) از دیگر برنامه‌های استاد سعید پرویزی، قاری ممتاز کشوری اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha