ترویج آثار دکتر اسلامی ندوشن در اولویت برنامه‌ها قرار دارد
کد خبر: 4054768
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱

ترویج آثار دکتر اسلامی ندوشن در اولویت برنامه‌ها قرار دارد

استاندار یزد گفت: برنامه ریزی‌های لازم برای انجام اقدامات ماندگار در راستای تجلیل، تکریم و زنده نگه داشتن یاد دکتر محمد علی اسلامی ندوشن و ترویج آثار بسیار ارزشمند ایشان صورت خواهد گرفت.

مهران فاطمی، استاندار یزد به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد، 13 اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت زنده یاد محمد علی اسلامی ندوشن، از ایشان به عنوان یکی از چهره‌های بزرگ و ماندگار علمی و ادبی کشور و دنیا یاد و اظهار کرد: به محض اطلاع از خبر رحلت این استاد اندیشمند، در تماس با خانواده این مرحوم پیگیر تشییع و تدفین ایشان در استان شدم اما علی رغم پیگیری‌های انجام شده، خانواده مرحوم تشخیص دادند که پیکر ایشان در تورنتو کانادا به خاک سپرده شود.

استاندار یزد بیان کرد: بر خود فرض می‌دانیم که برنامه ریزی‌های لازم برای انجام اقدامات ماندگاری در راستای تجلیل، تکریم و زنده نگه داشتن یاد ایشان و ترویج آثار بسیار ارزشمند ایشان داشته باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به لزوم انجام اقداماتی ارزشمند در حوزه‌های عمرانی، اقتصادی، فرهنگی و آموزشی اشاره کرد و از اختصاص یکی از سفرهای جمعه خود در فصل بهار؛ به سفر به بخش ندوشن خبرداد.

استاندار یزد تبیین کرد: در این سفر به اتفاق مدیران استان به صورت مستقیم با مردم گفت‌وگو، مسائل و مشکلات آنها را بررسی و تصمیمات لازم جهت حل مسائل موجود و سرعت بخشی به روند توسعه، پیشرفت و تعالی این بخش؛ به صورت فی المجلس اتخاذ می‌شود.

انتهای پیام
captcha