بهره‌مندی 1100 نفر در روستای خوانسار از خدمات هلال احمر
کد خبر: 4057237
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۳

بهره‌مندی 1100 نفر در روستای خوانسار از خدمات هلال احمر

معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد از خدمت‌رسانی تیم BHCU هلال احمر این استان به بیش از 1100 نفر همزمان با هفته هلال احمر در شهرستان خاتم روستای خوانسار خبر داد.

بهره‌مندی 1100 نفر در روستای خوانسار از خدمات هلال احمربه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از روابط‌عمومی جمعیت هلال احمر، محمدعلی مردانی، معاون بهداشت درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد با اشاره به برگزاری مانور منطقه‌ای تیم بهداشت و درمان اضطراری bhcu این جمعیت در شهرستان خاتم روستای خوانسار اظهار کرد: این تیم 15 نفره در شهرستان خاتم روستای خوانسار به خدمت رسانی به بیش از 1100 نفر از مردم این مناطق اقدام کردند.

مردانی بیان کرد: این تیم شامل پزشک، پرستار، ماما، روانشناس، کارشناس بهداشت محیط و امدادگر تکنسین دارویی و تکنسین فنی به مدت دو روز در این مانور خدمت رسانی مشارکت داشتند.

معاون درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد بیان کرد: ویزیت رایگان 640 نفر، ارائه خدمات مشاوره روانشناسی و مامایی و پرستاری به 314 نفر، همچنین ارائه خدمات درمانی و دارویی و پیگیری مسائل بهداشت محیط در روستای حسن آباد و روستای ولیعصر از فعالیت‌های اجرایی تیم استان یزد در این مانور منطقه ای بود. همچنین 122 نفر از مراجعه‌کنندگان خدمات توانبخشی تیم درمان اضطراری استفاده کردند.

معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان یزد تصریح کرد: تیم سحر هلال احمر استان متشکل از 10 نفر نیز به منظور انجام حمایت روانی، اجتماعی و فرهنگی برای افراد آسیب دیده ناشی از حوادث به ویژه کودکان، سالمندان و بانوان مشارکت داشتند.

وی برگزاری مانور نجات در آوار و زلزله، برپایی چادر اسکان اضطراری با حضور تیم‌های امدادی شهرستان خاتم و تیم انست را از دیگر برنامه های هلال احمر در این روستا برشمرد.

انتهای پیام
captcha