شرکت 41 هزار دانش‌آموز یزدی در اولین جشنواره «دانش»
کد خبر: 4058148
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲

شرکت 41 هزار دانش‌آموز یزدی در اولین جشنواره «دانش»

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد با اشاره به برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی«دانش» از شرکت 41 هزار دانش‌آموز از سراسر استان در این جشنواره خبر داد.

ملانوری، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حسینعلی ملانوری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد، امروز، 29 اردیبهشت ماه در مراسم اختامیه  جشنواره هنر قرآنی دانش اظهار کرد: در این جشنواره حضور 41 هزار نفر از دانش آموزان در سراسر استان و در چهار بخش ادبی، آوایی، محتوای الکترونیکی و هنری و در 14 رشته رقم خورد.

وی با اشاره به برتری 2 هزار نفر در این جشنواره گفت: آنچه در این رویداد هنری اتفاق افتاد، شناسایی هنرمندان و نخبگان این حوزه ها بود تا ان شاءالله با حمایت دستگاه های فرهنگی بتوانیم شاهد به ثمر رساندن این دانش آمووزان برای کسب مدارج بالاتر باشیم.

ملانوری ایجاد بستر مناسب برای دانش آموزان و تحقق سند تحول بنیادین در قالب تربیت تمام ساحتی دانش آموزان را از دیگر اهداف این جشنواره دانست و گفت: آنچه امروز اتفاق می افتد، مصداق تحقق سند تحول بنیادین است چرا که هدف اصلی برگزاری برنامه ها و فعالیت ها با محوریت دانش آموزان است و در قالب این جشنواره این امر محقق شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: دانش آموزان امروز، افرادی هستند که در آینده سکاندارو رهبری و راهبری فعالیت های استان برعهده خواهند داشت که در این جشنواره ها شناسایی این توانمندی ها دنبال می شود.

وی ادامه داد: این رویداد فرصتی فراهم کرد تا دانش آموزان بتوانند استعدادهای خود را شکوفا کنند و امیدواریم قدمی مثبت اما مستمر در آینده ای نزدیک اتفاق افتد.

ملانوری با اشاره به نامگذاری عنوان دانش برای جشنواره گفت: این جشنواره با نام شهید حاج حسن دانش، قاری بین المللی و شهید قرآنی استان مزین شد و از سویی دیگر کلمه دانش در دانش آموز مورد توجه قرار گرفت، اولین جشنواره به نام شهید دانش مزین شد و تصمیم گرفته شد تا جشنواره های بعدی نیز به یکی از شهدای این مرز و بوم و چهره های ماندگار مزین شود.

یادآور می‌شود آیین اختتامیه این جشنواره هم اکنون در محل حسینیه صاحب الزمان محمودآباد در حال برگزاری است.

انتهای پیام
captcha