ایمان و اعتقاد به خدا ابعاد زندگی بشر را تقویت می‌کند
کد خبر: 4058353
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳

ایمان و اعتقاد به خدا ابعاد زندگی بشر را تقویت می‌کند

امام‎جمعه یزد با اشاره به مسئله فرزندآوری و تربیت فرزند گفت: باید در همه کارها به خدا توکل کرد، چراکه ایمان و اعتقاد به خدا همه ابعاد زندگی بشر را تقویت می‌کند.

ایمان و اعتقاد به خدا ابعاد زندگی بشر را تقویت می‌کندبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، امام‌جمعه یزد، امروز، 30 اردیبهشت‌ماه در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد با بیان اینکه کشور ما با انقلاب کرامت پیدا کرد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما مقدمه انقلاب حضرت مهدی (عج) و شروع حرکت است.

وی بیان کرد: انقلاب ما یک انقلاب مادی نیست و بیداری در انسان‌ها را به عنوان یک هدف مهم دنبال می‌کند. انقلاب ما همه کشورها و مذاهب را به خود آورده و راهی پیش روی همه نسل‌های آینده گذاشته است، به همین دلیل دشمن تلاش کرده تا از طریق دروغ پردازی، کوچک جلوه دادن کارها، سبک شمردن مقدسات، دست و پاگیر بودن دین و ... مردم را از مسیر اسلام و انقلاب دور کند و هدف این است که با کوچکترین مسئله اقتصادی، نسبت به همه چیز معترض شوند.

وی تصریح کرد: مسئولان فعلی ما مؤمن و معتقد است و اطمینان داریم که برای خدا کار می‌کنند اما دسیسه‌هایی وجود دارد و باید مقاومت کنیم تا این موضوع را به سرمنزل مقصود برسانیم. همچنین نباید به انقلاب نگاه مادی داشته باشیم و باید مقاومت کنیم و اطمینان داشته باشیم که این سختی‌ها سپری خواهد شد.

امام‌جمعه یزد با بیان اینکه اولین برداشت ما از انقلاب اسلامی این است که در مسیر رشد دنیا و آخرت قدم برداریم، افزود: باید با شجاعت و با هواداری از یکدیگر، مسیر هدایت را طی کنیم و اکنون نیز به همت مردم، با خون شهدا و با حضور علما ایستادگی کرده ایم و اطمینان داشته باشید که دشمن نفس‌های آخر را می‌کشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسئله حجاب و تربیت فرزند به عنوان برخی ویژگی‌های زنان برجسته و شاخص است، بیان کرد: ایمان و اعتقاد به خدا همه ابعاد زندگی بشر را تقویت می‌کند و بسیاری از زنان با حجاب در جامعه ما زنانی موفق هستند.

انتهای پیام
captcha