اعضای ششمین دوره شورای هیئات مذهبی در یزد مشخص شدند
کد خبر: 4058465
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۴

اعضای ششمین دوره شورای هیئات مذهبی در یزد مشخص شدند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای هیئات مذهبی، نتایج این دوره از انتخابات را اعلام کرد.

مهدی دادآفرین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزدحجت‌الاسلام مهدی دادآفرین، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به برگزاری انتخابات ششمین دوره شورای هیئات مذهبی شهرستان یزد همزمان با سراسر استان اظهار کرد: در قالب این دوره مسئولان هیئات مذهبی دارای مجوز در سامانه طوبی در این دوره از انتخابات شرکت کردند و در نهایت از بین 15 کاندیدای احراز صلاحیت شده، هفت عضو اصلی و 4 عضو علی البدل برای چهار سال انتخاب شدند که این افراد برنامه‌های خود را در طول 4 سال جدید ارائه خواهند داد.

وی ادامه داد: در این دوره محمدعلی رحمت‌زاده با ۷۹ رأی، سیدعلی فقیه‌زاده با 66 رأی، احمد عشقان ملک با 62 رأی، حبیب الله رضایی با 56 رأی، علی زارع با 54 رأی، سید علی محمد ضیاءکاشانی با 49 رأی و عبدالحسین بهشتی با 48 رأی به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند. همچنین حمیدرضا تقی‌زاده با 39 رأی، محمدحسین حسن آبادی با 38 رأی، رقیه کفیل الناس با 34 رأی، محمدسعید ده‌شیری با 31 رأی به عنوان اعضای علی البدل برای چهارسال انتخاب شدند.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان یزد با اشاره به اینکه از ۷۷۶ هیئت مذهبی ثبت شده با کد دائم در سطح استان و ۲۵۰ هیئت با کد موقت، ۱۶۶ هیئت مذهبی با کد دائم و ۴۵ هیئت مذهبی با کد موقت در شهرستان یزد فعالیت دارند گفت: از بین ۵۴ هیئت مذهبی ویژه بانوان در سطح استان، 20 هیئت در شهرستان یزد فعالیت دارند و امسال شاهد ثبت نام دو نفر از بانوان در این دوره از انتخابات بودیم که یک نفر از آنان توانست به عنوان عضو علی البدل در این دوره حضور داشته باشند.

انتهای پیام
captcha