24 زندانی مالی در یزد آزاد شدند
کد خبر: 4059035
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۱

24 زندانی مالی در یزد آزاد شدند

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 24 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان‌های این استان، در مدت دو ماه ابتدای سال جاری خبر داد.

24 زندانی مالی در یزد آزاد شدندبه گزارش ایکنا از یزد، به نقل از ستاد دیه، سید مسعود عظیمی، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد اظهار کرد: به همت ستاد دیه استان یزد و با مشارکت خیران و نیکوکاران استان از ابتدای سال جاری تاکنون 24 محکوم مالی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

عظیمی افزود: بدهی این مددجویان 181 میلیارد و 659 میلیون  ریال بود که 166 میلیارد و 183 میلیون ریال توسط اعضا کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ شده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک‌های عامل مبلغ 15 میلیارد و 476 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 24 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم شد.

وی با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از تعداد زندانی آزاد شده، 16 مددجو مربوط به محکومان مالی، 4 مددجو محکوم نفقه، 4 مددجو محکوم پرداخت مهریه بودند.

این مقام مسئول ضمن  تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضا کمیته صلح و سازش این ستاد گفت: از این تعداد آزادی سه مددجو با انجام مشاوره و اصلاح ذات البین توسط مددکاران این ستاد و 21 مددجو با پرداخت از منابع، شامل کمک‌های خیران و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک‌های عامل از زندان آزاد شدند که از این تعداد 2 مددجو زن و  22 مددجو مرد بودند.

انتهای پیام
captcha