پیام استاندار یزد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر
کد خبر: 4059257
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲

پیام استاندار یزد به مناسبت سالروز فتح خرمشهر

استاندار یزد به مناسبت فرا رسیدن سوم خردادماه؛ سالروز آزادسازی خرمشهر پیامی صادر کرد‌.

مهران فاطمی، استاندار یزد به گزارش ایکنا از یزد، مهران فاطمی، استاندار یزد به مناسبت سوم خردادماه، سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر در پیامی آورده است: «سوم خرداد؛ مظهر صلابت و نماد بارز حمیت و غیرت مقدس ملت بزرگ ایران در برابر خنّاسان، حیله‌ورزان، بوالهوسان و شیاطین مکاری است که دسیسه پشت دسیسه و نیرنگ پشت نیرنگ، خیال خام دست درازی و تجاوز به منافع این ملت را در سر می‌پرورانند.

بر همگان واضح و مبرهن است که آزادسازی خرمشهر قهرمان و بازگشت این خاک سرافراز لاله خیز به آغوش میهن اسلامی، رخداد بزرگی بود که به همه جهانیان فهماند که این مملکت در کنف حمایت الهی، دژ تسخیر ناشدنی و حصنِ حصین باورمندان به ولایتُ الله است و از این رو بود که امام امت، بنیانگذار کبیر انقلاب و حکیم فرزانه، خمینی بت شکن و استکبارستیز فرمود:«خرمشهر را خدا آزاد کرد».

دنیا در سوم خرداد به عینه دید که این مردم، این ملت سرافراز و مقاوم، از جان می‌گذرد اما از خاک نه! و دنیا فهمید که این ملت غیور که برای تحقق آزادی و استقلال از خون فرزندان خود مایه گذاشته، هیچ گاه حضور بیگانه در حریم خود را بر نمی‌تابد و هر کوی و برزن، گورستان دشمنانی خواهد بود که فکر تجاوز به این آب و خاک را در سر داشته باشند.

اینجانب این مناسبت پر غرور و تداعی‌کننده روزهای فتح و ظفر را صمیمانه به شما مردم انقلابی و مؤمن استان یزد تبریک عرض می‌کنم و بهروزی مدام، عافیت علی الدوام و حسن عاقبت شما نیکان را از خداوند متعال می‌طلبم.»

انتهای پیام
captcha