رمز پیروزی و فتح خرمشهر چه بود
کد خبر: 4059282
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۱

رمز پیروزی و فتح خرمشهر چه بود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد گفت: رمز پیروزی رزمندگان و فتح خرمشهر توکل و توسل به قدرت لایزال الهی، مقاومت و تبعیت از امام امت بود که محاسبات دشمن بعثی و هم‌پیمانانش را بهم ریخت.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با صدور پیامی فرا رسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر را تبریک گفت.

وی در این پیام آورده است:

«سوم خرداد، سالروز غرورآفرین حماسه فتح خرمشهر در عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس، یادآور حماسه آفرینی‌ها، رشادت‌ها، دلاوری‌های مردان خالص و پاک و نمادی غرورانگیز و به یادماندنی از مقاومت، ایثار و پیروزی ملت همیشه در صحنه ایران در دفاع از کیان این مرز و بوم است.

به راستی که به فرموده امام راحل «خرمشهر را خدا آزاد کرد» چرا که رمز پیروزی ناباورانه رزمندگان و فتح خرمشهر توکل و توسل به قدرت لایزال الهی، مقاومت و تبعیت از امام امت بود که محاسبات دشمن بعثی و هم پیمانانش را بهم ریخت. روزی که مردان و زنانی از جنس شجاعت، شهامت در راه دفاع از ارزش‌های ایران اسلامی، با صلابت و استوار ایستادند. آزادی خرمشهر، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید. البته به فرموده ناخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه ای عزیز امروز هم خرمشهرها در پیش روی ما است که باید با سرلوحه قرار دادن درس عملیات بیت المقدس یعنی توکل به خدا، اطاعت از امام انقلاب و مقاومت و صبر فتح الفتوحات را رقم بزنیم.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای گرانقدر، سالروز آزادسازی خرمشهر را به مردم همیشه در صحنه و شریف استان به ویژه رزمندگان، جانبازان، آزادگان سرافراز و خانواده معظم شهدا تبریک عرض می‌کنم.

توفیقات روزافزون ملت شجاع و مقاوم ایران اسلامی را در مسیر پاسداشت این نقطه عطف از تاریخ انقلاب اسلامی در سایه رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم».

انتهای پیام
captcha