دومین یادواره شهدای کارگری و مدافع حرم در یزد برگزار شد
کد خبر: 4059924
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۲

دومین یادواره شهدای کارگری و مدافع حرم در یزد برگزار شد

دومین یادواره شهدای کارگری و شهدای مدافع حرم استان یزد و همچنین شهدای شرکت سلک‌باف وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.

دومین یادواره شهدای کارگری و شهدای مدافع حرم در یزد برگزار شدبه گزارش ایکنا از یزد، حمیدرضا الله‌بداشتی، رئیس بسیج کارگری و کارخانجات کشور، شب گذشته، 5 خردادماه در مراسم دومین یادواره شهدای کارگری و شهدای مدافع حرم استان یزد و همچنین شهدای شرکت سلک‌باف وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اظهار کرد: همه ما باید قدردان مردم باشیم و هر عاملی که باعث ناامیدی مردم شود خیانت به خون شهدا است، شهدا آگاهانه رفتند و ما نباید به این خون‌ها خیانت کنیم.

وی ادامه داد: برای تک تک پست‌های مدیریتی کشور یک کربلا شهید داده‌ایم و مدیران باید امانت‌دار  خوبی برای شهدا باشند. مردم ولی نعمت ما هستند و رهبری بارها درباره بحث معیشت مردم صحبت کردند و افتخار ما باید این باشد که نوکری مردم را داریم و این مردم در همه بزنگاه‌های انقلاب پا به کار بودند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دشمن در یک جنگ ترکیبی و از همه طرف به کشور ما هجوم آورده است، اظهار کرد: بسیج معجزه انقلاب و در همه مشکلات در کنار مردم است و اکنون که مقام معظم رهبری جهاد تبیین را فرمودند لذا باید در مقابل جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی مقابله کنیم.

وحید کمر روستا، فرمانده پایگاه مقاومت بنیاد مستضعفان کشور نیز در این مراسم گفت: شهیدان در همه کارها بر ما حاضر و ناظر هستند و همواره به مدد غیبی از این انقلاب دفاع کردند و با تمام هجمه‌هایی که از طرف استکبار جهانی به این کشور شده، اما به فضل خدا با یک سرود سلام فرمانده هم این نقشه‌ها برآب می‌شود.

کمر روستا ادامه داد: امید انقلاب به دهه نودی‌ها است و هر اقدامی صورت می‌گیرد باید این نسل را با جبهه و انقلاب آشنا کنیم و نگذاریم از آن دور بمانند.

حجت‌الاسلام مجید کریم بیگی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه الغدیر استان یزد نیز در این مراسم گفت: شهدا هر چه که داشتند تقدیم انقلاب کردند و در این دوران دفاع مقدس استعدادها شکوفا شد و در واقع جبهه یک دانشگاه بود که همه انسان‌ها به صورت یکسان و بی ریا در راه خدا جهاد کردند و اکنون نیز با اعتماد کردن به نسل جوان و فرمایشات رهبر انقلاب در گام دوم انقلاب می‌توان معجزه آفرید و در برابر دشمنان موفق‌تر عمل کنیم.

یادآور می‌شود در این مراسم که با حضور مهران فاطمی استاندار و جمعی  از فرماندهان نظامی و انتظامی و کارگران و خانواده معظم شهدای مدافع حرم برگزار شد، از خانواده ۱۰ شهید شرکت سلک باف یزد تقدیر شد.

انتهای پیام
captcha