آماده‌باش شهرداری یزد برای امدارسانی به حادثه قطار مشهد ـ یزد
کد خبر: 4062727
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲

آماده‌باش شهرداری یزد برای امدارسانی به حادثه قطار مشهد ـ یزد

شهردار یزد با اشاره به وقوع حادثه قطار مشهد یزد گفت: با توجه به ارتباط بخش‌های مختلف شهرداری با این حادثه، تمامی بخش‌های امدادی و اجرایی مرتبط در شهرداری به حالت آماده‌باش کامل درآمدند.

آماده‌باش شهرداری یزد برای امدارسانی حادثه قطار مشهد – یزدبه گزارش ایکنا از یزد، ابوالقاسم محی‌الدینی، شهردار یزد، امروز، 18 خردادماه در حاشیه نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد در گفت‌و‌گو با خبرنگاران با تسلیت درگذشت تعدادی از شهروندان یزدی و هموطنانمان در حادثه خروج قطار مشهد یزد از ریل، اظهار کرد: این حادثه موجب تأسف فراوان شد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجروحان و فوتی‌های این حادثه ناگوار به یزد منتقل می‌شوند، بخش‌های مختلف شهرداری به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این حادثه مرتبط هستند.

شهردار یزد افزود: به همین دلیل تمامی بخش‌های اجرایی و عملیاتی شهرداری یزد که به صورت مستقیم و غیرمستقیم با این حادثه در ارتباط هستند از همین الان در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

محی‌الدینی بیان کرد: معاونت خمات و تمامی بخش‌های زیرمجموعه مرتبط این معاونت از جمله سازمان آرامستان‌ها و مدیریت بحران و همچنین روابط عمومی از جمله بخش‌های شهرداری هستند که در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام
captcha