پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پی حادثه قطار مشهد ـ یزد
کد خبر: 4062865
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۱

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پی حادثه قطار مشهد ـ یزد

آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد در پی حادثه قطار مشهد ـ یزد و جان باختن عده‌ای از هم‌وطنان پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در پی حادثه قطار مشهد-یزدبه گزارش ایکنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه یزد با تسلیت حادثه قطار مشهد به یزد در پیامی آورده است:

«حادثه غمبار و اسفناک قطار مشهد ـ یزد و جان باختن عده‌ای از هم استانی‌های عزیز خاصه زوار محترم حضرت ثامن الحجج(ع) دل هر مسلمانی را به درد می‌آورد و غم و اندوهش را مضاعف می‌کند. متأسفانه این حوادث که بعضاً ناشی از بی‌دقتی و سهل‌انگاری در تأمین و حفظ امنیت خطوط ریلی و ناوگان مسافربری است، هرازگاهی تکرار شده و خانواده‌هایی را داغدار می‌کند.

اینجانب درگذشت این عزیزان را به مردم دارالعباده یزد به ویژه به بازماندگان و بستگان محترم مصیبت دیده تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند بزرگ مسئلت دارم که آن مرحومان را با مولایشان علی ابن موسی الرضا(ع) محشور فرماید و پاداش زائران حقیقی آن حضرت را به آنان کرامت فرماید. ان‌شاءالله خداوند بزرگ به مصدومان و مجروحان این حادثه نیز شفای کامل عنایت فرماید.

توقع این است که مسئولان مربوطه در زمینه درمان و خدمت رسانی مناسب به آسیب دیدگان اهتمام جدی به عمل آورند و با بررسی دقیق عوامل بروز این حادثه و برنامه‌ریزی صحیح، مانع حوادث مشابه در آینده شوند».

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آنتی صهیونیسم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۹ - ۰۹:۲۶
0
0
مشکوکه ... بیل مکانیکی اونجا چیکار می کرده؟
captcha