انتقال متوفیان حادثه قطار مشهد به استان یزد
کد خبر: 4062852
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۶

انتقال متوفیان حادثه قطار مشهد به استان یزد

رئیس سازمان اورژانس استان یزد با اشاره به اینکه آمار فوت‌شدگان حادثه قطار مشهد ـ یزد 21 نفر اعلام شده است از انتقال متوفیان به این استان خبر داد.

انتقال متوفیان حادثه قطار مشهد به یزداحمد دهقان، رئیس سازمان اورژانس استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با اشاره به اینکه آخرین آمار فوت‌شدگان حادثه قطار مشهد به یزد 21 نفر اعلام شده است، از انتقال متوفیان این حادثه به استان خبر داد.

وی اظهار کرد: دو دستگاه خودروی ویژه حمل جسد توسط اداره کل مدیریت بحران استانداری یزد برای انتقال متوفیان به صحنه حادثه اعزام شده و با توجه به هماهنگی صورت گرفته با دادستانی، اقدامات تشخیص هویت متوفیان در پزشک قانونی یزد پیگیری و انجام خواهد شد.

محمدعلی ملک‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استان یزد نیز با بیان توصیه‌هایی به بستگان حادثه‌دیدگان خروج قطار مسافربری مشهد به یزد گفت: وابستگان عزیز مسافران قطار آرامش خود را حفظ کرده و از هرگونه اقدام برای حضور در محل حادثه جداً خودداری کنند.

وی ادامه داد: دستگاه‌های امدادرسان استان با اعزام اکیپ‌های کامل در حال امداد رسانی به مسافران هستند و هرگونه اقدام لازم با فوریت انجام خواهد شد. مسافران در  شرایط ایمن در حال تخلیه بوده و بیمارستان‌های استان برای پذیرش حادثه‌دیدگان احتمالی در آماده‌باش کامل هستند.

ملک‌زاده در پایان بیان کرد: اخبار این حادثه را صرفاً از طریق مجاری رسمی به ویژه صدا و سیما پیگیری کرده و به برخی شایعات در فضای مجازی توجهی نداشته باشند.

انتهای پیام
captcha