برنامه‌های آموزشی كارمندان دولت در یزد معرفی شد
کد خبر: 4063034
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۵

برنامه‌های آموزشی كارمندان دولت در یزد معرفی شد

مدير آموزش و پژوهش‌های توسعه و آينده‌نگری سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان یزد از معرفی برنامه‌های آموزشی سال ۱۴۰۱ كارمندان دولت در استان خبر داد.

فهيمه قانع، مدير آموزش و پژوهش‌های توسعه و آينده‌نگری مديريت و برنامه‌ريزی یزدبه گزارش ایکنا از یزد، فهيمه قانع، مدير آموزش و پژوهش‌های توسعه و آينده‌نگری سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان یزد، امروز، 19 خردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تقويم آموزشی سال ۱۴۰۱ استان تهيه و به دستگاه‌های اجرايی استان ابلاغ شده است.

قانع افزود: با توجه به سياست‌های كلی نظام اداری، ابلاغی مقام معظم رهبری مبنی بر ايجاد زمينه رشد معنوی منابع انسانی، بهسازی، ارتقای سطح دانش و تخصص و مهارت‌های كاركنان دولت و در راستای ماهيت ذاتی و وظايف مركز آموزش و پژوهش‌های توسعه و آينده‌نگری سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان تقويم آموزشی سال ۱۴۰۱ استان تهيه شده است.

مدير آموزش و پژوهش‌های توسعه و آينده‌نگری سازمان مديريت و برنامه‌ريزی استان بر اهميت آموزش كاركنان دولت در استان تأكيد كرد و پيشرفت و توسعه استان را مستلزم كارمندانی آگاه و توانمند دانست.

قانع گفت: فرايند آموزش و بهسازی نيروی انسانی در راستای تحقق توسعه از فعاليت‌های مهم و دارای اولويت در جهت هماهنگی و انطباق دانش و مهارت‌های نيروی انسانی با نيازهای جامعه، پيشرفت‌های علمی و تغييرات فناوری است.

وی با اشاره به اثربخشی بهتر نظام اداری همراه با آموزش‌های منظم و مستمر در زمينه توسعه دانش، بينش و مهارت كاركنان دولت در استان يزد بيان کرد: با ابلاغ اين تقويم به دستگاه‌های اجرايی پس از نيازسنجی، دوره‌های آموزشی برگزار خواهد شد.

وی با بيان اينكه تاكنون ۱۶ مؤسسه آموزشی در استان يزد گواهی صلاحيت برگزاری دوره‌های آموزشی كاركنان دولت را از اين مركز دريافت كرده‌اند، گفت: اين مؤسسات می‌توانند با مراجعه به سايت سازمان به نشانی https://yazd.mporg.ir/home تقويم آموزشی سال ۱۴۰۱ را دريافت كرده و نسبت به برگزاری دوره‌ها مرتبط با حيطه خود برای كاركنان دولت اقدام كنند.

انتهای پیام
captcha