مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4065248
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۵

مراسم تشییع شهید مدافع امنیت در یزد برگزار می‌شود

فرمانده انتظامی استان یزد طی اطلاعیه‌ای از مردم شهیدپرور استان برای شرکت در مراسم تشییع شهید «جواد زارعی» دعوت به عمل آورد.

شهید جواد زارعیبه گزارش ایکنا از یزد، سرتیپ دوم پاسدار عباسعلی بهدانی‌فرد، فرمانده انتظامی استان یزد طی اطلاعیه‌ای از مردم شهیدپرور استان برای شرکت در مراسم تشییع شهید ستوان‌ دوم جواد زارعی دعوت به عمل آورد.

وی در این اطلاعیه آورده است:

«شهیدان انسان‌های مؤمن و فداکاری بودند که برای دفاع از کشور و ملت جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و با ایثار و از خود گذشتگی؛ استقلال، آزادی و امنیت را به ملت بزرگ ایران هدیه کردند.

این فرماندهی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهدای مدافع امنیت به آگاهی می‌رساند: مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت شهید ستواندوم جواد زارعی ساعت 8 صبح دوشنبه، 30 خردادماه با حضور مسئولان و مدیران ارشد استان، فرماندهان نظامی، انتظامی، علما، روحانیون، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و امت شهیدپرور از میدان امام رضا(ع) واقع در انتهای خیابان امام خمینی(ره) به سمت گلزار شهدا خلدبرین برگزار می‌شود.

از عموم مردم غیور و شهیدپرور استان دعوت می‌شود تا ضمن شرکت در این مراسم بار دیگر با آرمان‌های بزرگ سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای گرانقدر انقلاب تجدید عهد و میثاق کنند.

ضمناً مراسم یادبود این شهید از طرف نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار یزد و فرمانده انتظامی استان یزد، از ساعت ۷ الی ۹ صبح سه‌شنبه، ۳۱ خردادماه در مسجد روضه محمدیه (حظیره) برگزار می‌شود».

انتهای پیام
captcha