مراسم جشن «پیوند آب و آیینه» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4067759
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۳

مراسم جشن «پیوند آب و آیینه» در یزد برگزار می‌شود

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد از برگزاری مراسم جشن «پیوند آب و آیینه» به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) خبر داد.

مریم حسن پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران یزدمریم حسن‌پور، معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد، در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، با تبریک سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) اظهار کرد: به این مناسبت جشن بزرگ «پیوند یاسین و کوثر» به همت مدرسه علمیه «ام‌بیها» شهرستان تفت در محل قبر سبز گرمسیر ویژه عموم برگزار می‌شود.

وی قرائت قرآن توسط قاری ممتاز شهرستان و دانش‌آموخته این حوزه، سخنرانی، مولودی‌خوانی را از جمله برنامه‌های این مراسم بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه هشت نوعروس با خانواده به این مراسم دعوت شده‌اند، اهدای جوایز به این نوعروسان پایان بخش این مراسم خواهد بود.

حسن‌پور از برگزاری مراسم پیوند آب و آیینه به همت مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام حسین(ع) یزد خبر داد و گفت: این مراسم روز شنبه، 11 تیرماه با هدف جمع‌آوری کمک هزینه جهیزیه برای نوعروسان بی‌بضاعت برگزار می‌شود. 

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان یزد اعطای وام به طلاب تازه ازدواج کرده، جمع‌آوری جهیزیه جهت کمک به زوج‌های نیازمند، تشکیل کارگروه واسطه‌گری ازدواج آسان، برگزاری مسابقه از کتاب «همسر اگر اینگونه بود» برای طلاب و همسرانشان را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و فاطمه(س) بیان کرد.

انتهای پیام
captcha