اعلام جزئیات بیمه معلمان قرآنی در استان یزد
کد خبر: 4068243
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۹

اعلام جزئیات بیمه معلمان قرآنی در استان یزد

قائم مقام اتحادیه قرآنی استان یزد به سوال ایکنا در زمینه وضعیت ثبت‌نام جامعه قرآنی استان در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر پاسخ داد.

محمد شایق، اتحادیه قرآنی یزدمحمد شایق، قائم مقام اتحادیه قرآنی استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، در زمینه وضعیت بیمه‌شدگان و متقاضیان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در استان یزد اظهار کرد: با توجه به اینکه اعلام اتحادیه کشوری در خصوص این بیمه با بیمه صندوق هنر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان شده بود، و این در حالی بود که ثبت‌نام ارشاد از طریق سامانه حمد بعد از 5 الی 6 سال برای قرآنیان صورت می‌گرفت، از متقاضیان بیمه قرآنی برای ثبت‌نام در این سامانه درخواست شد تا هر چه زودتر اقدام کنند و این اتحادیه در زمینه روند ثبت‌نام این بزرگواران کمک کرد.

وی ادامه داد: اکنون بیست روز از اعلام نتایج به متقاضیان می‌گذرد و افرادی که شامل این بیمه شده‌اند، مشخص و اسامی اعلام شده است و افرادی که نتوانستند و شرایط لازم را نداشتند از اکنون به صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر هدایت خواهند شد و در این صندوق ثبت نام خواهند کرد.

شایق بیان کرد: در این راستا مقرر شده همزمان با برگزاری مجمع عمومی اتحادیه نیز با دعوت از حسن ابراهیمی، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان یزد موارد لازم برای قرآنیان استان بیان شود. 

 

انتهای پیام
captcha