مراسم «زیباترین پیوند» با حضور ۵۵ زوج یزدی برگزار شد
کد خبر: 4070164
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۰۱:۵۱

مراسم «زیباترین پیوند» با حضور ۵۵ زوج یزدی برگزار شد

۵۵ زوج جوان استان یزد در مراسمی با عنوان «زیباترین پیوند» با حضور خانواده‌ها و جمعی از مسئولان پیوند ازدواج خود را جشن گرفتند.

مراسم زیباترین پیوندبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام مجتبی صداقت، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، شب گذشته، 20 تیرماه در جشن بزرگ «زیباترین پیوند» ویژه 55 زوج جوان استان یزد اظهار کرد: ازدواج سنت حسنه خداوند است و همه ما وظیفه داریم این سنت نیک را برای همه جوانان ترویج کرده و زمینه ازدواج آسان و تشکیل خانواده را فراهم کنیم و برگزاری این‌گونه مراسم‌ در این راستا انجام می‌شود.

صداقت افزود: همه چیز حول محور ازدواج قدر پیدا می‌کند و این امر مهم باید در اولویت همه فعالیت‌ها قرار گیرد چرا که با ازدواج بسیاری از مشکلات آسان خواهد شد و در واقع از منیت به ما شدن تبدیل می‌شویم.

وی با اشاره به اینکه انسان با ازدواج کامل می‌شود و به زندگی خود ثمر و نتیجه می‌بخشد گفت: با عقل حسابگر دنیایی نمی‌توان عاشق شد، اگر با عشق وارد زندگی شویم در برابر هر گونه کاستی گذشت خواهیم کرد و با معجون احساس و عشق می‌توان زندگی رویایی را داشت و نگاه رحمت خداوند همیشه شامل حال ما خواهد بود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد بیان کرد: هر گونه فعالیتی که در زمینه تسهیل در امر ازدواج و ترویج آن انجام شود، قطعاً مورد رضایت خداوند و در ردیف اعمال نیک ما قرار گرفته و نزد خداوند اجر و قرب زیادی خواهد داشت و امیدواریم همه اقشار مختلف در این زمینه فعالیت داشته باشند و ما نیز در این سازمان نهایت هر گونه همکاری را خواهیم داشت.

ابوالقاسم محی الدینی، شهردار یزد نیز در این مراسم گفت: با توکل به خداوند و با آغاز یک زندگی مشکلات حل خواهد شد و اینکه عده‌ای با ترس در این مسیر وارد نمی‌شوند، از توکل به خدا به دور است و باید در همه کارها به خدا توکل کنیم و البته وظیفه همه ارگان‌ها و خانواده‌ها در این مسیر و تشویق جوانان به امر مقدس ازدواج و فرزندآوری بسیار مهم است.

علیرضا پورسلمان، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان یزد نیز در این مراسم گفت: با پیگیری و ممارست استاندار یزد و به مناسبت این ایام خجسته بیش از 1000 جهیزیه برای زوج‌های کمتر برخوردار و توسط صنایع تهیه شد و در اختیار آنها قرار گرفت و همچنین به مناسبت هفته ازدواج ویژه برنامه‌های جشن در حال برگزاری است که این مراسم نیز در راستای ترویج ازدواج آسان و پایدار صورت گرفت.

محمدحسین فلاح، کارشناس مذهبی در استان یزد نیز در این مراسم گفت: با مرگ همه اعتبارات و القاب از بین می‌رود و دیگر هیچ چیزی از ما به جای نخواهد ماند و لذا با ازدواج می‌توان با تربیت فرزندان صالح ماندگار شد و همچنان بعد از مرگ نیز برای ما پاداش خواهند نوشت و لذا نباید در این مسیر تعللی صورت گیرد، همچنین با گذشت می‌توان بهترین زندگی را فراهم آورد.

یادآور می‌شود اجرای گروه سرود فجر جاوید، برنامه کمدی، نورافشانی و اجرای خواننده یزدی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود، همچنین مهران فاطمی استاندار یزد نیز در این مراسم حضور یافت و از فعالان امر ازدواج استان تجلیل به عمل آورد.

انتهای پیام
captcha