تمدید مهلت ثبت‌نام بزرگترین رویداد قرآنی شهرستان تفت
کد خبر: 4070535
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸

تمدید مهلت ثبت‌نام بزرگترین رویداد قرآنی شهرستان تفت

مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره بزرگ قرآنی «صافات» ویژه مردم شهرستان تفت که به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود، تا 24 تیرماه جاری تمدید شد.

جشنواره قرآنی «صافات» در تفت تمدید شدبه گزارش ایکنا از یزد، مهلت ثبت‌نام دومین جشنواره قرآنی «صافات» ویژه مردم شهرستان تفت که به همت اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود، تا 24 تیرماه جاری تمدید شد.

بزرگترین رویداد قرآنی شهرستان تفت در سه بخش آوایی، هنری و فرهنگی و در رشته‌های قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ، مداحی، شعر، داستان‌نویسی، نماز، اذان، خوشنویسی، قصه‌گویی، کلیپ، عکس نوشته، مفاهیم قرآن، سرود و پادکست قصه‌گویی برگزار می‌شود.

جوایز نفرات اول تا سوم هر رشته از ۵۰۰ هزار تومان تا پنج میلیون تومان اعلام شده و علاقه‌مندان برای ثبت‌نام باید به سایت جشنواره به آدرس safattaft.ir مراجعه کرده و فرم ثبت‌نام را تکمیل و ارسال کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌های 09138543042 یا 03532633909 تماس بگیرند.

یادآور می‌شود، این جشنواره برای دومین سال پیاپی با هدف شناخت استعدادهای قرآنی، فرهنگی و هنری شهرستان و حمایت همه جانبه از مؤسسات، گروه‌ها و فعالان این عرصه اجرایی می‌شود.

انتهای پیام
captcha