آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4072297
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۸

آزمون پذیرش حوزه‌های علمیه در یزد برگزار می‌شود

معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری آزمون ورودی حوزه‌های علمیه از ساعت ۹ صبح جمعه، ۳۱ تیرماه با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مسجد حظیره یزد خبر داد.

سیدعباس حسینی‌پور، معاون آموزش حوزه علمیه یزد به گزارش ایکنا از یزد، به نقل از حوزه علمیه، حجت‌الاسلام سیدعباس حسینی‌پور، معاون آموزش حوزه علمیه یزد از برگزاری آزمون متقاضیان ورود به حوزه‌های علمیه از ساعت 9 صبح جمعه، 31 تیرماه در مسجد حظیره این شهر خبر داد و اظهار کرد: متقاضیانی که قبلاً برای ورود به حوزه علمیه ثبت‌نام کرده بودند، باید 30 دقیقه قبل از برگزاری آزمون در مسجد روضه محمدیه معروف به مسجد حظیره واقع در ضلع شرقی خیابان امام خمینی یزد حاضر باشند.

وی با اشاره به اینکه تمامی متقاضیان باید کارت ورود به جلسه و نیز کارت شناسایی عکس دار به همراه داشته باشند گفت: متقاضیان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون، از طریق مراجعه به سامانه پذیرش حوزه‌های علمیه و با کد رهگیری که هنگام ثبت‌نام دریافت کرده‌اند، اقدام کنند.

حسینی‌پور با اشاره به افزایش مجدد تعداد مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ و مشتقات آن، تأکید کرد: رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برای ورود به محل برگزاری آزمون و شرکت در آن، الزامی است.

انتهای پیام
captcha