یادواره «شهدای دولت» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4079316
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹

یادواره «شهدای دولت» در یزد برگزار می‌شود

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری یادواره «شهدای دولت» در مسجد روضه محمدیه یزد به مناسبت هفته دولت خبر داد.

عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزدبه گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام عباس زارع، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، امروز، 29 مردادماه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران با موضوع برنامه‌های بزرگداشت هفته دولت، شهید رجائی را رئیس‌جمهوری متواضع و مردمی خواند و اظهار کرد: این شهید عزیز هرگز دست از ساده زیستی نکشید و همواره در تلاش برای رفع مشکلات محرومان و مستضعفان جامعه بود.

وی تصریح کرد: هفته دولت، فرصتی برای قدردانی از دولتمردان جمهوری اسلامی است که با تلاش‌های شبانه‌روزی خود در پی عبور از بحران‌های داخلی و مقابله با جنگ اقتصادی تحمیلی از سوی دشمنان هستند.

زارع با اشاره به اجرای برنامه‌های مختلفی در سطح استان با هدف بزرگداشت هفته دولت از برگزاری یادواره «شهدای دولت» خبر داد و گفت: این مراسم روز پنجشنبه، سوم شهریورماه در محل مسجد روضه محمدیه(حظیره) یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد، دیدار و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری نشست با نخبگان شاهد و ایثارگر، استفاده از ظرفیت رسانه‌های جمعی و انجام تبلیغات محیطی را از دیگر برنامه‌ها به این مناسبت اعلام کرد.

انتهای پیام
captcha