دوره آموزشی «فهم قرآن در دبستان» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 4079541
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۷

دوره آموزشی «فهم قرآن در دبستان» در یزد برگزار می‌شود

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری دوره آموزشی «فهم قرآن در دبستان» ویژه آموزگاران ناحیه یک و دو یزد خبر داد.

دوره آموزشی فهم قرآن در دبستانسعید غفاریان، رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد از برگزاری دوره آموزشی «فهم قرآن در دبستان» در شهر یزد خبر داد و اظهار کرد: آموزگاران ناحیه یک و دو یزد می‌توانند در این دوره شرکت کنند.

وی ادامه داد: این دوره به همت مدرسه دانشجویی تعلیم و تزکیهِ مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران و همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان یزد برگزار و آموزگاران شهر یزد از اساتید توانمند مجمع مدارس دانشجویی قرآن و عترت دانشگاه تهران بهره‌مند می‌شوند.

غفاریان مدت زمان این دوره را 12 ساعت در قالب چهار جلسه آموزشی سه ساعته برشمرد و 31 مردادماه را زمان افتتاحیه این دوره اعلام کرد و گفت: این دوره رایگان و به شرکت‌کنندگان گواهی حضور در دوره اعطا خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک https://formafzar.com/form/e4b6x نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند یادآور شد: همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌سایت http://dabestan.fahmeghoran.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha