250 نفر از محرومان یزدی به کربلا اعزام می‌شوند
کد خبر: 4080658
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰

250 نفر از محرومان یزدی به کربلا اعزام می‌شوند

بسیج سازندگی استان یزد با همکاری بنیاد علوی 250 نفر از محرومانی که تاکنون به کربلا مشرف نشدند، را رایگان به عتبات عالیات اعزام می‌کند.

کربلای معلیعلی‌اصغر سلمانی، فرمانده قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد اظهار کرد: اربعین هر سال خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله(ع) راهی کربلا می‌شوند، در این میان هستند افرادی که به‌دلیل شرایط مالی توان پرداخت هزینه سفر را ندارند، لذا بر آن شدیم تا 250 نفر از محرومان استان را با کمک خیران و بنیاد علوی به کربلای معلی اعزام کنیم.

سلمانی افزود: این 250 نفر از سه شهرستان کم‌برخوردار ابرکوه، خاتم، مروست و شهر یزد انتخاب شدند و به‌مدت هشت روز قرار است در کربلا و نجف حضور داشته باشند.

وی اضافه کرد: گروه‌های جهادی زیادی در حال آماده شدن برای اعزام به کربلا در ایام اربعین هستند و بسیاری از این گروه‌ها بنا به رسالتی که دارند چند نفر را که توانایی سفر ندارند با خود همراه می‌کنند.

مسئول بسیج سازندگی استان یزد گفت: در طول سال مشارکت خوبی با بنیاد علوی داریم و حمایت از گروه‌های جهادی با انجام اقدامات عام‌المنفعه از سوی بنیاد علوی یکی از این موارد محسوب می‌شود. بسته‌های معیشتی و اطعام در مناسبت‌های مختلف نیز از دیگر فعالیت‌های مشارکتی بنیاد علوی و بسیج سازندگی است.

انتهای پیام
captcha