پوستر طرح «4000 شهید 4000 حافظ» در یزد رونمایی شد
کد خبر: 4081195
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۱

پوستر طرح «4000 شهید 4000 حافظ» در یزد رونمایی شد

پوستر طرح «4000 شهید 4000 حافظ» با هدف تربیت چهار هزار حافظ قرآن کریم به نیت چهار هزار شهید استان یزد رونمایی شد.

رونمایی از پوستر طرح «4000 شهید 4000 حافظ قرآن» در یزدبه گزارش ایکنا از یزد، پوستر طرح «4000 شهید 4000 حافظ»، با هدف تربیت چهار هزار حافظ قرآن کریم به نیت چهار هزار شهید استان یزد امروز، 5 شهریورماه در حاشیه نشست شورای فرهنگ عمومی رونمایی شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در این نشست به آیین‌نامه پیشنهادی شورای مساجد استان در خصوص چارچوب فعالیت‌های مساجد اشاره و اظهار کرد: این آیین‌نامه مبتنی بر اسناد بالادستی و تجربیات موجود و با نگاه هدایت، حمایت و نظارت در راستای رسیدگی هرچه بهتر به مسائل و تقویت جایگاه مساجد در جامعه، بازبینی شود.

وی در ادامه به گزارشات ارائه شده در جلسه در خصوص تشکیل کارگروه اندیشه ورزی به منظور تبیین مسائل فرهنگی در حوزه گردشگری اشاره و به تدوین ملاحظات فرهنگی گردشگری با حضور فعالان این حوزه تأکید کرد.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نگاه ویژه استان به حوزه فرهنگ، اظهار کرد: منظور ما از فرهنگ عمومی؛ فرهنگ قرآنی و اهل بیت(ع) است که این فرهنگ هیچ منافاتی با فرهنگ ایرانی ما ندارد.

فاطمی یکی از طرح‌های ارزشمند و ابتکاری استان در حوزه فرهنگ را طرح تربیت ۴۰۰۰ حافظ قرآن کریم به نیابت از  ۴۰۰۰ شهید استان دانست و بیان کرد: این طرح، یک ابر پروژه فرهنگی در استان است که حمایت‌های لازم جهت تحقق این هدف در مدت چهار سال انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha