طرح‌های قرارگاه جوانی جمعیت در یزد به جد دنبال می‌شود
کد خبر: 4081876
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۰

طرح‌های قرارگاه جوانی جمعیت در یزد به جد دنبال می‌شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در این استان گفت: طرح‌هایی در ذیل این قرارگاه در استان برنامه‌ریزی شده که به جد پیگیری و دنبال می‌شود.

علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدعلی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به تشکیل قرارگاه جوانی جمعیت در استان اظهار کرد: این قرارگاه با ابلاغ وزارت کشور در سطح استان‌ها راه‌اندازی شده و اعضایی دارد که مسئولیت اصلی آنها در بحث فعالیت و ایجاد اقدامات در راستای تسهیل‌گری مباحث جمعیت و خانواده است.

وی مهم‌ترین اهداف این قرارگاه را اجرایی شدن سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه جمعیت برشمرد و گفت: در جلسه این قرارگاه نیز مصوب شده که مشکلات در این زمینه احصا شود و آنچه در استان باید رفع و رجوع شود صورت گیرد و آنچه به صورت کشوری باید حل شود به وزارتخانه‌های مربوطه یا مرکز و قرارگاه جوانی جمعیت وزارت کشور ارجاع داده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در پاسخ به سؤال ایکنا در زمینه اقدامات برای تسهیل‌گری ازدواج جوانان در استان گفت: در این زمینه طرح «سامان خانواده» در حال برگزاری است و البته ذیل آن، طرح جدیدی به تهران ارسال شده و در صورتی که تصویب و به استان ابلاغ شود در اسرع وقت رونمایی و به اطلاع عموم رسانده می‌شود.

عزیزی بیان کرد: البته طرح‌هایی در این زمینه در سطح شهرستان‌ها در حال برگزاری است که «شاخه نبات» در شهرستان بافق با موضوع جوانی و ازدواج در حال برگزاری است. طرح‌های متعددی در راستای جمعیت و خانواده در سطح استان برگزار می‌شود که همه این طرح‌ها ذیل مجموعه قرارگاه جوانی جمعیت اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام
captcha