مسئولان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با خانواده‌ شهدا دیدار کردند
کد خبر: 4082059
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۲

مسئولان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد با خانواده‌ شهدا دیدار کردند

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد به مناسبت هفته دولت با خانواده‌های شهدا و جانبازان روستای علی‌آباد شهرستان تفت دیدار کرد.

دیدار با خانواده‌ شهدا و جانبازان روستای علی آباد تفتبه گزارش ایکنا از یزد، مجید دهقانی‌زاده، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد، امروز به مناسبت هفته دولت با خانواده‌های شهیدان عباسعلی سرسنگی و شهید جلال کفاش از روستای علی‌آباد شهرستان تفت دیدار کرد.

دهقانی‌زاده در این دیدار با بیان اینکه خانواده شهدا با تقدیم فرزندان خود در راه انقلاب و اسلام کار بزرگی را انجام دادند، گفت: خانواده‌های شهدا و جانبازان حق بزرگی برگردن مسئولان دارند.

وی آنان را اسوه‌های صبر و استقامت توصیف کرد و افزود: حفظ آرمان شهدای والامقام و تکریم خانواده‌های معظم شهدا همواره موجب دلگرمی مسئولان در انجام وظایف محوله و خدمات‌رسانی می‌شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در ادامه به دیدار جانبازان سید علی‌اکبر حیدری‌پور و سید علی‌اصغر حیدری این روستا رفت و از صبر و ایستادگی آنان تجلیل کرد.

دهقانی‌زاده ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران را از مهمترین عوامل حفظ انقلاب دانست و بیان کرد: ما مردم ایران اسلامی باید قدردان خون شهدا و فداکاری ایثارگران باشیم و امید است بتوانیم آنان را سرلوحه کار خود قرار داده و راهشان را ادامه دهیم.

انتهای پیام
captcha