خدمت‌رسانی امدادگران یزدی به زوار اربعین در کربلا
کد خبر: 4083281
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۶

خدمت‌رسانی امدادگران یزدی به زوار اربعین در کربلا

کاروان امدادی و درمانی هلال‌احمر استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین به کربلا و نجف اعزام شدند.

امدادگران هلال‌احمر یزدبه گزارش ایکنا از یزد، کاروان امدادی و درمانی هلال‌احمر استان یزد برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی به کربلا و نجف اعزام شدند.

محسن حرازی‌زاده، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد، 13 شهریورماه در حاشیه این مراسم اظهار کرد: این کاروان شامل چهار دستگاه آمبولانس با هشت نیروی امدادی برای خدمات‌رسانی به زائران حسینی به کربلا اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  با اشاره به خدمات‌رسانی امدادگران در نجف و کربلا افزود: 12 نفر از نیروی امدادی هلال‌احمر استان، در مراکز درمانی نجف و عمود‌های مستقر در مسیر پیاده‌روی اربعین نجف به کربلا در درمانگاه‌های هلال‌احمر مستقر و خدمات امدادی و درمانی را به عهده دارند.

حرازی‌زاده ادامه داد: نیروهای امدادی و درمانی هلال‌احمر استان یزد تا سه روز بعد از ماه صفر به زائران اباعبدالله الحسین(ع) در کربلا و نجف خدمات ارائه می‌دهند و لذا افراد مختلفی با تخصص‌های پزشکی، مامایی، تکنسین دارویی، تکنسین پذیرش، پرستاری و نیروهای خدماتی از یزد حضور یافتند. ضمن آنکه داروهای مورد نیاز هم به طور متمرکز از طریق مرکز پزشکی سازمان حج و زیارت ارسال می‌شوند.

وی با بیان ایکه امسال هم تمامی پایگاه‌های جاده‌ای هلال‌احمر استان در تمام مسیرهای مواصلاتی مجهز شده و آمادگی کامل خواهند داشت بیان کرد: 12 پایگاه امداد جاده‌ای استان، تیم واکنش سریع و ... در ایام اربعین در استان در حال آماده باش هستند.

انتهای پیام
captcha